Gå til innhold

3-åring nektet bursdagskake pga navnet sitt.

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=538998

 

at det er MULIG å henge seg SÅ mye opp i et navn, tvangstanker folk har sånn seriøst...Rettferdiggjør på ingen måte det Hitler gjorde til fanatikere som sikkert kan finne på å kalle meg nazi bare pga at jeg syns dette er teit, at folk ikke kan hete det samme uten å bli trakkasert er jo helt på trynet. Mobbing rett og slett.

 

Hva mener du om "saken"?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg mener at det er helt teit å kalle sønnen sin Adolf Hitler hadde det vært et av navnene så sikkert vært greit, men ber jo om oppmerksomhet syns da jeg. Og når de også vill ha hakekors på kaka itilleg så trår du over streken syns jeg, selv om jeg egentlig driter i hele Hitler osv... Men denne gutten skal da bli eldre å får nok høre dette på oppover årene tror da jeg!!!

wirrumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg synest det er idioti å skulle kalle ungen sin Adolf Hitler! Det er jo å be om at ungen blir offer for mobbing og annet dritt! Men jeg er sikker på at om ungen har noe vett, så skifter han navn når han blir gammel nok til å forstå hvem Adolf Hitler var!

 

Men jeg synest bakeriet kunne laget kaka, men uten hakekorset. Det er i sannhet idioti å skulle ha på en kake til en 3-åring! Men de så jo ikke ut som de skarpeste knivene i skuffa de foreldrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heller ikke lagd kake med det navnet. Hvor var rettsvesenet når han ble døpt. Står også at dem ville ha ett hakekors på kaka. Tror disse foreldrene er noe middels glad i den gamle gale mannen som drepte mange mennesker under 2.verdenskrig.

 

Sier en ting. Stakkars unge. Hvor lett blir det for han å få jobb.

Tenk om han skulle finne på å starte eget firma som lager gassgriller. Adolf Hitlers gassgriller.

 

Nei får håpe han får ett nytt navn.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreldra til den ungen så jo ut som evneveike bondeknøl... skulle hatt juling begge to... stakkars lite barnet har jo ikke mye valg når det kommer til navn enda.. og hakekors er drøyt å ha på kaka til en 3åring.. da får de for faen meg bake kake sjøl.

Stjælt både bilen og lappen

 

member of

http://www.midnightclub.no

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kun sønnens navn de ville ha på kaka, står ikke noe om hakekors.

Jo, det gjør det.

 

Det er idioti å kalle sønnen sin noe slikt.

 

Samt de nekter for at de er nazister/rasistiske. Hvorfor FAEN vil de da ha hakekors på kaka, hvorfor i HELVETE går "faren" i nazi støvlene som hans far eller bestefar gikk med under 2 verdenskrig i det tyske militæret? Samt man kan jo LETT se at dette ikke er "vanlige" folk. Tattoveringer oppover halsen osv, samt de ser ut som white trailer trash?

 

Vel, trenger ikke mange hjernecellene for å vite hva slags folk dette er.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde foreldrene vært mot det Hitler gjorde, hadde de ikke gitt han det navnet! Man skal da for pokker ikke hedre en av de mest grusomme menneskene som har levd! Tenk på hvor støtende dette vil virke på jøder rundt i verden, og hvordan dette faktisk vil plage og hjemsøke den gutten når han blir eldre! Tror han kommer til å hate foreldrene sine greit senere, med mindre han blir dratt mot det nynazistiske miljøet, som helt sikkert tar i mot noen med et slikt navn med åpne armer... Burde vært forbudt ved lov å gi slike navn til barn.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde foreldrene vært mot det Hitler gjorde, hadde de ikke gitt han det navnet! Man skal da for pokker ikke hedre en av de mest grusomme menneskene som har levd! Tenk på hvor støtende dette vil virke på jøder rundt i verden, og hvordan dette faktisk vil plage og hjemsøke den gutten når han blir eldre! Tror han kommer til å hate foreldrene sine greit senere, med mindre han blir dratt mot det nynazistiske miljøet, som helt sikkert tar i mot noen med et slikt navn med åpne armer... Burde vært forbudt ved lov å gi slike navn til barn.

Det er forbudt, ivertfall her i Europa.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår