Gå til innhold

3-åring nektet bursdagskake pga navnet sitt.

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er nok en kommende sosialklient det der. Hvem arbeidsgiver ansetter en ved det navnet?

En annan vri må være om han blir pilot.

Dette er Adolf Hitler. Vi skal nå ta av fra Berlin.... Tror jeg hadde begynt å lure om jeg skulle ta neste fly :P

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det virkelig jødene du tenker på i denne sammenhengen?

Personlig driter jeg i jødene, men skulle bare påpeke at det helt sikkert er noen av dem som har eller kommer til å reagere på dette... Men Mr.Biring, du må være enig i at det virker provoserende på ganske mange? Og jeg skrev vel også at dette kom til å gå utover gutten selv?;)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig her gitt. Hvis jøder blir støtt over navnet, la dem bli det. Er ikke som at de har det fælt om dagen (snarere motsatt).

Eirik

der viste du nettopp at du er ganske smart, trekker tilbake tidligere ting jeg har sagt om deg. Så deilig å se positive overraskelser, godt å se at du har åpnet øya;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig driter jeg i jødene, men skulle bare påpeke at det helt sikkert er noen av dem som har eller kommer til å reagere på dette... Men Mr.Biring, du må være enig i at det virker provoserende på ganske mange? Og jeg skrev vel også at dette kom til å gå utover gutten selv?;)

jaja, selvfølgelig! Men det gjelder slavere, sigøyner og liknende også, men norske skolebøker er så irriterende subjektivt skrevet at jeg får snart mark!

er helt hjernedødt det de har gjort mot ungen! Finn ungen noen bedre foreldre.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, selvfølgelig! Men det gjelder slavere, sigøyner og liknende også, men norske skolebøker er så irriterende subjektivt skrevet at jeg får snart mark!

er helt hjernedødt det de har gjort mot ungen! Finn ungen noen bedre foreldre.

Sigøynere får aldri noen plass, de hører ikke hjemme noe sted... Merkelig folkeslag. Men ja, skolebøkene er litt ensrettede...

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigøynere får aldri noen plass, de hører ikke hjemme noe sted... Merkelig folkeslag. Men ja, skolebøkene er litt ensrettede...

helt klart, men det rettferdiggjør ikke at det ble drept ufattelig mange av dem(sier ikke at du har sagt det) men bare sånn generelt sett for dem som ikke interesserer seg SÅ for historie.

Syns alltid jødene blir satt i fokus, så er man anti-semitt om man sier noe negativt om dem. Hva med andre folkeslag som blir hengt ut og som ikke får egen aften i tabloid pga at en komiker gjør narr av dem(som SÅ mange andre/alle)

Hvis grunnen er en drøy historie så er det latterlig, da det også har vært mange andre folkegrupper som har blitt forfulgt. Muslimene i Spania på 17-1800 tallet eller at 9 millioner mennesker måtte flykte fra sine hjem til Libanon pga opprettelsen av staten Israel i 1948. Det blir det jo aldri snakket høyt om;)

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider