slukern Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 noen som vet hvor man kjøper billige senkefjærer? har en astra g 99 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Min personlige mening; Kjøper du de billigste fjærene du finner, får du bare dritten. Slik er det med alt. Men noen må jo være billigst, også av de bedre merkene, og du kan i hvertfall ikke gå feil med fjærer fra merker som HR, KW, Eibach eller Cobra (samme som Eibach, men laget på lisens under nytt navn, ifølge importør). Så gjenstår det å finne ut hvilke som gjør minst skade på lommeboka di =) Mvh A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Gode senkefjærer er ikke så dyrt. sjekk ebay eller senk.no Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Hei! Let litt rundt i nettbutikker så finner du som regel greie fjærer til en ok pris. Kjøp helst av kvalitetsmerkene, som A.K anbefaler. Kjøpte selv H&R fjærer til 1500kr hos http://brakes.no, og disse er jeg veldig fornøyd med. Husk at det i tillegg koster deg 1000kr for hjulkontroll med målebrev og 500kr hos biltilsynet for å få det godkjent. Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slukern Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 takk for svar. men som du påpeker haajehaa angånde hjulkontroll. bilen er godkjent med senkesett, og kjøper jeg like fjører som jeg har nå eller tilsvarende, må jeg uansett vise den hos statens biltilsyn? bilen er akkurat eu godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Produktnummeret/serienummeret på fjærene skal stemme overens med det som står i vognkortet/papirene, så om disse er forskjellige på de nye fjærene du kjøper, må du nok vise og godkjenne på nytt, dessverre. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slukern Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 regler er regler:P men bilen er jo akkurat eu godkjent så den godkjenningen statensveivesen vil ha tror jeg at jeg driter glatt i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Hehe, ja, det går fint det, frem til neste eu, da MÅ du ta affære med saken, enten på den ene eller andre måten =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slukern Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 får se hva jeg gjør fremover.. ordner noe vettu. enten godkjenner den eller kjører uten godkjenninga. bilen starter og går like fint uansett:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg