Gå til innhold

min audi a4. update flere bilder.....

Ranger emnet


pettersenroar

Anbefalte innlegg

kansje på tide å legge ut bilder av "vraket"... ja jeg vet bilen ser veldig sarvet ut akkurat nå men så snart kulda er borte så skal det skje saker og ting..

 

bilen før den fikk singel frame.

 

pettersenroar_ad31b0119ee2.jpg

 

etter den fikk singelframe nylakka hjemme i garasjen med et veldig godt resultat

 

pettersenroar_6980e49a6256.jpg

 

her er nåtiden med en rassert front og en grill som ikke passer så veldig godt men det ordner man med litt pp 100 :)

 

pettersenroar_5f6f05e7a387.jpg

 

fjærnet listene nede på dørene skal fjærne festene etterhvært som det blir vær til det

 

pettersenroar_0c17e100b7c7.jpg

 

kn filter er vel et must?

 

pettersenroar_5415173e25ec.jpg

 

interiøret som jeg skulle så jærne ha byttet til s4 blå alcantara

rattet liker jeg ikke så veldig tror med tiden at jeg skal ha et nytt rs4 ratt?..

 

pettersenroar_f9c3a29b8744.jpg

 

her er lyktene som jeg skal ha på om VINTERN hehe ikke noe store stygge på sommern. pussa di ned skal lakke dem når jeg tar bilen.

 

pettersenroar_CIMG0396.JPG

 

pettersenroar_838f582af05f.jpg

 

turboen som skal på etterhvert som resten av delene kommer. det er en to4b ikke så ny at det gjør noe men den tåler vist alt?..

 

pettersenroar_fd9995f54bb4.jpg

 

pettersenroar_b4d6a076b2ed.jpg

 

fmic med provisoriske fester..

 

pettersenroar_e06c6898c9d8.jpg

 

sommerfelgene med så alt for stor gummi

 

pettersenroar_805dc7095113.jpg

 

det var vel det skal legge ut mere bilder når jeg begynner å bygge om til quattro og når jeg skal lakkere ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joda det meste går ann men den er sprokket i begge ender + et rift på ene siden er ikke helt sikker har ikke sett den på 1.5 år

 

Si si:) kan du ikke ta å sjekke den da:) kommer gjerne å henter den:D

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår