a4dude Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Heisann.. Jeg har nå kjøpt meg en Audi A4 8E (2001) 2,5 V6 TDI quattro. og har et lite problem med den når bilen er helt kald, og det er at speedometeret funker ikke!? men når jeg kjører i ca 5-10 min så kommer det plutselig opp og funker helt fint! og når det ikke funker, og jeg gir my gass, så nøkker og fusker biln. men tvert speedometeret funker, så er fuskinga helt borte og bilen går helt som den skal! noen som har vært borti dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Du har nok en liten kortslutning en plass. Får kanskje litt mer info fra VAG-Com, hvis du har tilgang på det. Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg