EliteCorrado Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 at en klovnete uttalelse kan komme til å lage så mange sider i en tråd er rimelig imponeranes.. jeg er i bunn og grunn enig at det ikke er noe særlig med ettermontert xenon, men at det er SÅ jævli som enkelte skal ha det til skjønner jeg ikke, blir jo ikke kvitt det med det første uansett, så er bedre å prøve å ignorere det og banke på med fulltlys om det er så jævli. Skjønner ikke at noen får bennern av ettermontert, jeg råner i notodden der de fleste har ettermontert xenon, ja jeg blir blenda av enkelte, men prøver å ikke se inn i lysa... bare å ha rene lykter og kjøre på... er det en stakkar som irriterer, bank på med fullt lys. Noe mer får man ikke gjort og jeg driter egentlig i de ettermonterte xenona, sålenge det ikke blender verre enn noen av de andre bilene jeg møter. Noe som er MYYYYYE verre er amatører som kjøre med fullt lys på hele tida og skjønner ikke hvorfor folk blinker med lysa, det er 1000-ganger verre, men igjen så tar jeg bare igjen med samma mynt.:thanks Enig. Kommer bilister med langlys, feiljusterte kjørelys eller tåkelys, blender jeg gjerne tilbake. Samme med stillestående biler med kjørelys. FULLT lyshorn. Lar meg ikke blende uten at de får noe tilbake. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 haha.. veldig lurt å blende tilbake da.. så får motgående bil også dårlig sikt.. koselig, kanskje dere ender på sykehuset sammen, eller i grava:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg