minken87 Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 hei vet ikkje heilt kor jeg skal plasere dette men vi prøver :) jeg har akkorat kjøpt meg en traktor, der eg ser at blokka har sprukket. jeg har snakket med eigaren som solgte den til meg men vil gjerne finne ut hvem eigaren før han vet da forbrukerrådet rådet meg til dette for min sak, er de en plass jeg finner "eiger historikk" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Dårlig med slikt, med mindre traktoren har vært registrert på skilt når alle eierene har hatt den. Da finner du opplysninger hos statens vegvesen. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Kva slags traktor har du kjøpt? Du høyre med forhandlaren som tok traktoren inn til landet. Det bør vell gå viss ikkje registrerings nummeret er bytta eller at traktoren er bruktimportert. Eg kan annbefale at du spur på den sida i linken. http://www.gardsdrift.no/id/32665 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg