lurepåmye Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 heisann! jeg får FM2 i hus i kveld, hvordan går jeg fram for og komme i gang med det beste fra starten?!? har dere noen triks? jeg har både racing wheel å stikke, hva er best å bruke? får liksom ikke kjørt like bra med rattet som med stikka på de spillene jeg har prøvd før.. Takker for alle fornuftige svar å håper og joine dere live så snart jeg er i gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 De fleste bruker vel stikke tror jeg. Det er vel bare og begynne og kjøre løp, tjene masse penger og kjøpe en brukt bil som du ikke har unlocka, For eks AE86, dem er billige. Så har du en grei sladde bil:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Kjøp biler på auction house istedetfor ingame, prisen og tuning er gjerne bedre der. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Kjøp biler på auction house istedetfor ingame, prisen og tuning er gjerne bedre der.oki, har fått spillet i dag.. bare få ungene bort fra tvskjermen så jeg kan få spilt.. ingen som har en god bil å selge kjempebillig da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Legg til Hoccy så skal jeg sende deg noen biler. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Legg til Hoccy så skal jeg sende deg noen biler.listen din er full.. min er MythicalJTK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg