ecko Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Her skal det styles kone bil. Første prioritet er jo senking. Hvor får jeg tak i senkefjærer til en KIA Pride GLXI 96 mod Nytt eller brukt Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 prøv thorshov Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Eller Jernia...sombrero Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lumzk Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Er de senkefjærene på torsdhov godkjent for senking?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 fjærene på thorshov er godkjente (TÜV) Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 ELU har også jævlig bra vinkelsliper... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 kanskje litt OT, men jeg ville ALDRI senket en kone bil.. for de tar som regel ALDRI hensyn til at bilen er mye lavere enn andre biler.. det samme gjelder og hive på dyre og breie felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 det er KIA Pride som er kone bil (greit, det er morra til kameraten min sin) Men det er for det meste han som kjører den. Jeg trenger seriøse henvendelser her! Like før jeg setter mitt og andres liv i fare her. Vinkelsliper er ikke bra i mine hender Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 få en kompis til å bruke vinkelsliperen da... hvis du ikke er habil nok... bare husk å telle runder når du kapper... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg