Gå til innhold

Beamer Model Two laserjammer

Ranger emnet

helskogh

Anbefalte innlegg

For dere som har sett på eller lurt på om dette funker!!!

Har hatt den i ca ett halvt års tid nå. Kan si at det er den beste innvesteringa jeg har gjort på lenge gitt.

Kjører ganske ofte strekningen Røros - Oslo - Røros. Ganske hissig med kontroller på den strekningen har jeg merka.

Har vel kjørt gjennom en 7-8 kontroller det siste halve året.

Er nesten så jeg koser meg hver gang det uler i boksen.

Har enda til gode å bli tatt i fartskontrollene. Kan vel si jeg har spart noen tusenlapper på den innvisteringa der.

Så folkens den kan trygt anbefales. Er bare å spandere en julegave på seg selv.

n610577446_1617318_2895.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helskogh skrev:
For dere som har sett på eller lurt på om dette funker!!!

Har hatt den i ca ett halvt års tid nå. Kan si at det er den beste innvesteringa jeg har gjort på lenge gitt.

Kjører ganske ofte strekningen Røros - Oslo - Røros. Ganske hissig med kontroller på den strekningen har jeg merka.

Har vel kjørt gjennom en 7-8 kontroller det siste halve året.

Er nesten så jeg koser meg hver gang det uler i boksen.

Har enda til gode å bli tatt i fartskontrollene. Kan vel si jeg har spart noen tusenlapper på den innvisteringa der.

Så folkens den kan trygt anbefales. Er bare å spandere en julegave på seg selv.

n610577446_1617318_2895.jpg

Høres bra og vel ut, men jeg er fremdeles skeptisk! For noen få år siden så testet de en slik laserjammer i et populært bilmagasin, og politiets laserpistoler viste "Error" i displayet når de siktet på en bil som var utstyrt med laserjammer. Dette kan resultere i at politiet stopper deg i kontrollen og fratar deg laserjammeren, samt at du sikkert får en bot eller noe sånt..

Jeg vet ikke hvordan denne typen du beskriver her fungerer i forhold til dagens laserpistoler brukt av politiet.

Men for all del, hvis det ikke er merkbart for politiet at man har en laserjammer i bilen, og man samtidig er litt hard på gassen, så må jo en slik være glimrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbotom skrev:
Høres bra og vel ut, men jeg er fremdeles skeptisk! For noen få år siden så testet de en slik laserjammer i et populært bilmagasin, og politiets laserpistoler viste "Error" i displayet når de siktet på en bil som var utstyrt med laserjammer. Dette kan resultere i at politiet stopper deg i kontrollen og fratar deg laserjammeren, samt at du sikkert får en bot eller noe sånt..

Jeg vet ikke hvordan denne typen du beskriver her fungerer i forhold til dagens laserpistoler brukt av politiet.

Men for all del, hvis det ikke er merkbart for politiet at man har en laserjammer i bilen, og man samtidig er litt hard på gassen, så må jo en slik være glimrende!

Fungerer jo på den måten at når det uler i boksen senker du farten å skrur av beameren så de far en korekt måling.

Kan se en video her: http://www.beamer.no

Har ikke blitt stoppet noen av de gangene jeg har kjørt gjennom kontroller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider