speedyracing Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 hei så ett program på tv "vrom vrom" som viste en hel haug med feite biler som samlas i london (tror jeg) og kjørte samla fant tunneller og kjøre gjennom for og nyte lyden av bilene. kan høres dumt ut men så litt fett ut. men spm mitt er det er ikke noe lignende i norge a? Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlsen^ Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Så programmet. ++ kjørte litt i tuneller for noen år siden. :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Har også kjørt mye i tunell, men dog i en litt annen sammenheng.. I fjor kjørte jeg 95 timer i tunell iløpet av 6 døgn, med lastebil. Ikke alene selvsagt, men resultatet ble ny verdensrekord i antall meter tunell på ei uke. Jeg bidro altså til med å få steinen ut fra tunellen mens den ble laget. Så på en måte er jeg jo "verdensmester" i tunellkjøring da.. :D Litt off topic kanskje men.. Det var jo et tunnel run. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Tunnel_Running Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Jeg fikk ikke opp det youtube klippe der, men er fordi den dataen jeg sitter på er litt klikk. Men er det det klippet som er fra Nyhetene den gang????? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg