Oct08 Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Er det noen som har opplevd at de kommer tikkelyd fra dashbordet. Det er bare periodisk, og varer bare noen sekunder av gangen. Høres ut som det kommer fra speedometer/trippteller. Vanskelig å få verkstedet til å se på det, i og med at det er periodisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 kan være clima displayet er et kjent problem!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octaviaRS Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Er det noen som har opplevd at de kommer tikkelyd fra dashbordet. Det er bare periodisk, og varer bare noen sekunder av gangen. Høres ut som det kommer fra speedometer/trippteller. Vanskelig å få verkstedet til å se på det, i og med at det er periodisk. jeg har det samme problemet. når du hører lyden en gang til, så skru av viften. hvis det gir seg da, så er det det samme problemet som jeg har. jævla irriterende. må være noe med vifta eller no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oct08 Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 jeg har det samme problemet. når du hører lyden en gang til, så skru av viften. hvis det gir seg da, så er det det samme problemet som jeg har. jævla irriterende. må være noe med vifta eller no. Skal prøve det neste gang jeg hører lyden, gir beskjed om resultatet. Blir sprø av slike lyder, må finne ut hvor det kommer fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger72 Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Hei Har en lignende tikkelyd hos meg også, som kommer ifra dasjbordet. Har hvert slik siden bilen var ny for 2,5 år siden. Bare avogtil og varer kansje i 10-15 sek. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oct08 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Hadde bilen inn på verksted i går, for å få de til å finne ut hva/hvor den jev... lyden kommer fra. De nullstilte klima-anlegget. Har null tro på at det funker, men det gjenstår å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4TDi Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Hei. Nå har jo jeg en litt gamlere bil enn dere, men har også hørt den lyden av og til... Etter mine "etterretninger" så er det setevarmeren som slår seg av og på i det den når riktig temp i forhold til va du har satt den til... Ihvertfall så klarer jeg å provosere den frem ved å finjustere litt opp og ned på bryteren til setevarmeren... Håper du/dere finner ut av det ihvertfall...!! God påske:) Siter -Ka vi sku ha gjort utn have, sku vi ha bært båtan...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oct08 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Ble bedre etter at klima-anlegget ble nullstilt. Har lyden av og til ennå, men ikke så høyt og hyppig som før. Enten så fungerte det, eller så er det jeg som har blitt så vant til lyden, at jeg ikke legger merke til den mere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg