tezer71 Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Hei er det noen som vet hvor mange kilo trykk det er normalt på en corrado da en komptester??kompmåleren min er gradert i kg/cm2!bar og psi! og er det noen der ute som har verdiene på co2 pot meteret som sitter på intercooler røret??hadde bilen min på verksted og fikk den igjen totalt ujustert for di han smartingen som jobba på den trodde det var tomgansjusterings skruen:driving :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Hei er det noen som vet hvor mange kilo trykk det er normalt på en corrado da en komptester??kompmåleren min er gradert i kg/cm2!bar og psi!og er det noen der ute som har verdiene på co2 pot meteret som sitter på intercooler røret??hadde bilen min på verksted og fikk den igjen totalt ujustert for di han smartingen som jobba på den trodde det var tomgansjusterings skruen:driving :driving co pot skal ha en verdi på 500 ohm målt på di to ytterste pinnene. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tezer71 Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 takker for det!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg