Xander Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Hei! Etter å ha sett diverse prosjekter relatert til der folk har bygget om sin B6 Sedan/avant til B7 er jeg interessert i å gjøre dette med min B6 Cab. Noen som har peiling på hva jeg trenger av deler, og hva som passer? Tenker meg jeg trenger panser, frontlykter, fanger (S4 <3) og skjermer. Noe mer jeg kan ha glemt da? Jeg vet rumpa på disse bilene er like, bortsett fra lyktene. Er dørene og sideskjermene bak like? Takker for svar! Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Hvorfor ikke kjøpe en b7, du vet de finnes i cab de og? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14520479&sid=xz4cbaEIioo147718&WT.svl=Bilde Du sparer deg for masse krøll. Samt du slipper å få en bil som er usalgbar.. hvem vil ha en bil som er bygget og sveist på av amatører? Behold den du har eller kjøp ny.. det må være det beste rådet. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Fordi en B7 som den har gått over dobbelt så langt som min, har så vidt halvparten av utstyret og koster mye mer. Hadde jeg ikke visst at jeg fikk B7 i Cab, så hadde jeg vel heller ikke spurt om hvordan orginaldelene passer på B6? OG! Hvem har sagt det er amatører som skal gjøre jobben? Vel, jeg har sjekket opp litt samt priser, og nærmere sommeren/høsten så vil min bil dukke opp i B7 S4 forfatning, og det blir vesentlig billigere enn å kjøpe en B7. Mange av delene er allerede bestillt og vil bli prøvd ut for passform osv rett over nyttår. Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Legg gjerne ut før og etter bilder. :) Edit: Her er en som har gjort det før deg: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15459106&sid=xz4cbaXuZCl905428&pos=null&tot=null Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Legg gjerne ut før og etter bilder. :) Edit: Her er en som har gjort det før deg: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15459106&sid=xz4cbaXuZCl905428&pos=null&tot=null Sorry det der er nok bare en stylingfanger med stor grill :) Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Sorry det der er nok bare en stylingfanger med stor grill :) Det jeg skulle til å si også. Ser ut som en av disse singel frame frontene man får kjøpt til eldre biler. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg