ss242 Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Takk for hjelp!! Har bygd en kasse størrelse STOR før, uten 4cm margin, måtte bruke traktor og kjetting for å få den ut igjen:D Så det har jeg erfart på den harde måten. Er vel bare å dra til byggevre'n å hente litt mdf nå skjønner jeg. Men hva tror du om forsterkeren, holder det en stund, eller burde jeg spare til ny fortest mulig? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Tror nok subene vill etrivdes mye bedre med en monoblokk. DynaBel's monblokk på 1200W/1 ohm ser ut til å kunne funke, men det er kun hvis problemene med at den kutter ved belastning er fikset. Eller er det en topp forsterker. Prisen på denne er så bra at du kan godt kjøpe 2 av denne og koble i 2 Ohm på 2 elementer heller enn å koble en i 1 ohm på alle 4. DEt hadde garantert blitt trøkk! :D Har hørt at DynaBel'en spiller mye bedre enn Rockford sterkere til nesten det dobbelte av prisen... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Hørt mye bra om Eltek sine jeg også, blir nok sånne etterhvert. De har også fikset problemet på de! Men må også skryte av Power Acoustic sine! Trodde det egentlig bare var billige jallaforsterkere, men det er det ikke. Testet en gang mot en MTX Thunder421D monoblokk på en magma 15, tror faktisk PA'n dro hakket bedre!!! Enda Mtx'en var kobla med paralelle spoler, og PA'n var koblet med en spole pr. kanal. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Tror dere denne kassa vil virke? Tegnet med Probox2000. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Er det noe sted i Norge hvor dem skifter membran og oppheng i elementer? Synes det ene elementet virker litt slappere i opphenget enn de tre andre. Og med tanke på nyprisen på elementene tror jeg det kan lønne seg. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg