Gå til innhold

Strekke kabler Audi 80 b3

Ranger emnet

Audiosun

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle få unnagjort en oppgave i juleferien og raskest mulig. Derfor lurer jeg på om noen kan gi tips på hvor jeg skal strekke ledningene til forsterker og sub i bagasjerommet.

Har gjort det er par ganger før men tiden går fort når man skal bruke tid på å finne ut hvor kablene skal gå. Og denne gangen er bilen ukjent for meg. Så jeg vil finne ut av dette på forhånd så jeg slipper bruke lang tid på fundering.

Så hvis noen kan gi svar på dette blir jeg glad:

1. Hull gjennom torpedoen til strøm.

2. Hvordan strekke høytalerkabler og strøm på hver sin side inni bilen. Hvordan får man løs sidedekslene for å få løs teppet? Må jeg også ut med forsetene?

3. Få kabler fra kupe til bagasjerom (gjennomføringshull).

4. Tips på et godt jordingspunkt i bagasjerommet til forsterkeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hull gjennom torpedoen til strøm.

legg deg under bilen,så ser du flere gjennomganger under bremsekraftforsterkeren.

2. Hvordan strekke høytalerkabler og strøm på hver sin side inni bilen. Hvordan får man løs sidedekslene for å få løs teppet? Må jeg også ut med forsetene?

strekk strømkabelen på sjåførsiden,og phono/høytalerkabler på pasasjersiden.

må fjerne/løsne dekslet helt ifront ved døråpningen,så er det bare og dra dørlistene opp,de sitter fast med klips.

trenger ikke ut med setene.

3. Få kabler fra kupe til bagasjerom (gjennomføringshull).

ta ut sittedelen av baksetet,og legg kablene bak seteryggen,er åpning langt oppe mot hattehylla,er ganske trangt,men jeg hadde inge problemer med og trekke dem igjennom.

bandt alle phonokablene sammen,så jeg slapp med en tur.

4. Tips på et godt jordingspunkt i bagasjerommet til forsterkeren.

festet til bensintanken går fint og bruke,men det ser du fint,når du får demontert litt

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider