Alex.72 Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Jeg har en Polo 6n 99 modell som jeg tror det er litt slark i bak opphenget, (eller hva det heter) I hvertfall, når man tar foten borti bakhjulet kjennes det ut som om det er litt løst eller at det på en måte klikker "inni der", det er seff ikke hjulet som er slakt. Men jeg lurer på om det er stress? Om det koster mye å fikse? Om det er noe som bør fikse snarest? osv... setter pris på svar. -Alex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Sikkert en foring eller 3, eller kanskje hjullageret som har tatt fyken.. Bør undersøkes ganske kjappt iallefall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnis Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 så på en kamerat som skiftet hjullager på en polo. Helvete, har jo større lager på trøsykkelen jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg