Gå til innhold

video : Golf G60 Turbo :)

Ranger emnet

Pudding

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin dame hos TVNorge da... :dude:

"Nettside for streetracers miljøet..."

Lurer på når veidirektoratet fremmer forslaget om:

"$3-1 Alle førerkort innehavere som er aktive brukere av web-

sider, newsgroups eller andre diskusjonsforumer kan få førerkort

beslaglagt pga. politistat-er-moro"

Jornalister :ssip:

Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. må faens meg le azz:)..

Skulle tro det var dome dag på jord vett.. var jo mindre oppstyr når binn'ern kjørte 2 fly inn i 2 byggninger jo;)

hehe.. fett.. nå kanskje tror snuten at Golfen min klarer 300 km/t å sånt:) smuud.. skal jeg gi dem fingern neste gang jeg ser dem:) Tørr ikke engang skru på blå lyset vett:).. før dem vet ordet av det er jeg borte vekk:):rolleyes:

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

småkjipt med den vidden på Tvn igår....nå må vi finne oss ei ny "test-strekke". :D ..spesielt har vi brukt mye den stigningen oppover mot ryen. men der er det slutt nå. Men morro det klippet...:D ... Prøver dem å skremme ved å si" vi skal jobbe med å indetifisere føreren eller bilen" ...øyhh...so fackin what? speedo`n funka ikke...;) lixom... hirr-hirr frister meg no inn i granskauen til å legge ut egne klipp...hva er det neste? razzia hos brukerne for å ta private videor? hahahahah lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Hvorfor i hælvette satan kommer de å påstår at det er ungdommer som har gjort dette før de har identifisert førern? Det er så jævla typisk. Skulle tro vi var kilden til alt ondt.

Det må da være ungdommer! Sier seg jo selv!

Voksne kjører jo ikke slikt! :mad:

:rolleyes:

hehehe .. tøfft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider