Gå til innhold

video : Golf G60 Turbo :)

Ranger emnet

Pudding

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by TBI

Streetracing miljøet kan ha kommet til oslo!!! :o

*panneklask*

lol

Du skjønner, i oslo er det bare narkisser, voldtektsmenn og pedofile.. streetracing er noe nytt som har innfiltrert fra bygde omerådet:)

haha:D

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg ikke helt skjønner her er en ting..

Poltimester bastian sier, vi skal sjekke videon og se etter ting dem kan merke seg for å identifisere bilen..

UNSKYLD MEG, men kommer det ikke ca 30bilder av bilen først på videon PLUSS en videosnutt som man går rundt bilen å filmer??

Er ikke så lett å ungå å legge merke til den bilen..

hahaha, de driter seg ut..

Filmen var også hentet ut fra en hjemmeside fra det såkalte streetracing miljøet.. Pudding: har du noe du vil dele med oss?

Og enda en ting. De kan aldeles ikke se hvor fort han RASER igjennom festnings tunnelen.. For dårlige kvalitet til det.

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrinsWilhem

det jeg ikke helt skjønner her er en ting..

Poltimester bastian sier, vi skal sjekke videon og se etter ting dem kan merke seg for å identifisere bilen..

UNSKYLD MEG, men kommer det ikke ca 30bilder av bilen først på videon PLUSS en videosnutt som man går rundt bilen å filmer??

Er ikke så lett å ungå å legge merke til den bilen..

hahaha, de driter seg ut..

Filmen var også hentet ut fra en hjemmeside fra det såkalte streetracing miljøet.. Pudding: har du noe du vil dele med oss?

Og enda en ting. De kan aldeles ikke se hvor fort han RASER igjennom festnings tunnelen.. For dårlige kvalitet til det.

Å identifisere bilen hjelper de ikke en dritt.... men kan de identifisere sjåføren i tillegg så begynner det å hjelpe....

Men de sier jo at de skal se om de kan se noe som gjør at de kan identifisere bilene og evt sjåførene... ikke bare bilen

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TBI

Streetracing miljøet kan ha kommet til oslo!!! :o

*panneklask*

lol

Ja. Jeg er like sjokkert som deg!

Det er vel ingen slike fortgående biler her i Oslo vel! :o

..hmm..Lurer på om de la merke til at "streetracing" siden til Pudding hadde et klipp fra en repotasje fra TV2 hvor dem drev å kjørte i den tunellen fra middelalderparken der :p

Er litt morsomt å tenke på egentlig :rolleyes:

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

hvorfor kom ikke 310kmt m5 videon på tv'n..:(

Kan jo ha noe med at de ikke ser hvor man kjører i denne videoen... Hvis jeg ikke husker feil så var det vel kun speedometeret som ble filmet?

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider