Sideburn Satan Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Var det e g og mente ja.. Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 kan vær interessert i Spread boren din jeg lulle hvis ikke Sideburn kjøper den du har PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Var denne til salgs på finn.no for ei stund sia..? Mena min far såg på en raud sånn:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Var denne til salgs på finn.no for ei stund sia..? Mena min far såg på en raud sånn:) Hadde den uteder for ei stund sia ja.. Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Han sa han ville kjøpt den om den var svart:P En av drømmebilane has det der.. Rå er dei:D Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 hehe. Var forr. ein tur på BT og snakka med dei ang. godkjenning.. der ville dei aha dukumentasjon på senkefjørene frå 1969....:rules: og det Uorginale rattet:hvaskjera Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Du viste kanskje bilen så lav som den var på de første bildene der:D Er nok bare å skaffe deg ett sett med orginalfjører og orginalratt:D Skjeldent det er "senkesett" på slike biler.. Noen har droppspindler, men som regel er det kappet;D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Noken som veit om det eksistera aftermarket innsug til 401 Nailhead?? Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holden2 Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Noken som veit om det eksistera aftermarket innsug til 401 Nailhead?? http://www.taperformance.com/products.asp?cat=106 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 :usa: Fikk telefon frå Biltilsynet i Førde i dag, der hadde dei studert bilda eg sendte til dei og ville godkjenne bilen som den var viss ikkje senkinga var heilt uforsvarleg og hjula ikkje tok i skjermar osv. :D:D:D Viser seg visst at det var lønnsomt å stikke innom dei for ein prat om bilen... Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Vanligvis skal ikke dette være no problem så lenge ikke fjærene er kappet og so du sier at hjula ikke tar borti! Men er jo ahengig om tillsynet har noe kunnskap om amerikansk bil Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 jajaja.. er no snart klar fo visning på BT, med ny gasser og forskjellegt no.. noken som skal på show 'n shine i Molde neste helg? Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Update: Biltilsynet gjekk til faen so no er litt nye deler på veg. bl. anna nytt "hevesett", so satsa vi på skilter i løpet av kort tid:) Legge ut noken bilder fra Show 'n shine og. Vart #3 Meguiars Shine Award der oppe Og Beste Cusom på vårmønstringa i Fosnavågen. Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 jaja, då er bilen i vinterhi og motoren på god vei ut. Noken som tilfedegvis har komt over headers til en 63 Riviera på sin veg gjennom dei mange forskjellige sider? Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet November 29, 2009 Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Får vel slenge ut en tråd om mitt ankomne prosjekt som forhåpentligvis blir feridstilt og skilta til sesongen. 1963 Buick Riviera 401cid. nailhed med offenhauser toppdeksel og kustom filterboks Twin Turbine kasse kustom interiør kustom exteriør. tar gjerne imot tips til sidespeil og el. døropning ------------------- Jeg har selv en 67 Riviera med tilstand 2, men jeg liker helst originale biler. Hvis du skal gjøre noe med denne foreslår jeg at du får tak i originale options i stedet for å stappe den full med jallating som elektriske døråpnere o.l. I stedet for å bytte innsug/forgasser i nailheaden din, som jo heter nailhead pga de små ventilene, kan du heller sette inn en 455 med th-400 bak. Men ta for all del vare op 401 slik at du kan bygge den tilbake til original stand om noen år. Originle biler vil alltid være mer verdt. Ellers ser bilen fin ut den. Ta vare på den! 67 Buick Riviera 80 Buick Skylark 88 Buick LeSabre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg