Øvrekleiv'n Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 takk takk, blir tøffare :p Blir bra!! Hold oss oppdatert! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 jar bestillt kit for fjernopning av dørene...får sjå om det blir luft fjøring før denna sesongen. men ingen som har en god gasser å anbefale/selge? Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 jar bestillt kit for fjernopning av dørene...får sjå om det blir luft fjøring før denna sesongen. men ingen som har en god gasser å anbefale/selge? har en holley 650 spread bore.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 (endret) passer den overens med ein rochester quadra-jet eller må eg ha adapter? man eller el choke? Endret Februar 9, 2009 av Sideburn Satan Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 passer den overens med ein rochester quadra-jet eller må eg ha adapter? man eller el choke? er ikke sikker om du må ha adapter i mella..det er manuell choke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 mellom de må du ha adapter. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 kan vær interessert i Spread boren din jeg lulle hvis ikke Sideburn kjøper den Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 kan vær interessert i Spread boren din jeg lulle hvis ikke Sideburn kjøper den okei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 kor gammel er den og kor mykje brukt er den? pris? Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 kor gammel er den og kor mykje brukt er den? pris? du har PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 mellom de må du ha adapter. berre tilfeldi at du veit det ellerhar du tilfeldivis peiling på nailhead'en? b Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Rockchester q-jeg har eget "mønster" ned mot innsug, to store og to små hull. Spreadbore er vel såvidt jeg husker 4 like store. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Rockchester q-jeg har eget "mønster" ned mot innsug, to store og to små hull. Spreadbore er vel såvidt jeg husker 4 like store. nei...spreadbore har to små og to store.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 (endret) beklager, min leif EDIT: Jeg blandet sammen litt, det var Square bore jeg tenkte på. Sjekka på summit og Rockchester q-jet har spread bore Endret Februar 11, 2009 av VCE Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 jepp..stemmer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg