Gå til innhold

Sæther : Opel Can-bli-bra 16v Sommerhjul montert i dag :P

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Blitt ferdig på en side i kveld. Så måtte kompis stikke. gadd ikke og drive på aleine og tar andre siden i morgen.

Takker og bukker for hjelp i kveld Holt :) Kjempe snilt og kaste bort lørdags kvelden og stå og skru rusten calibra ;)

Ny bremseskive ,klosser,brekkbånd og monteringsett. Skal da gjøre akkurat den samme morsome jobben i morgen på andre siden og stramme brekket som 6telefon forklarte meg godt :) takk skal du ha.

knipset litt dårlige bilder da det alltid er gøy og se på for mine kjære lesere

9db2e0fa190f0383bdbe7716a6bf9887.jpg

5191a16d205ddc68944ba1171279157f.jpg

d4508241cb396a63c61ecb3d5cfd6766.jpg

c491b00aabb24f3d47e53a1f93b3be22.jpg

80e30d634d982b0e721591ed1bcce6c3.jpg

Fant også litt mere rust inni døra på høyre siden,.langs hele kanten under døren .. GØY :p

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal ha EU kontroll på bilen i morgen klokka 8.00

Så "thing to do "

-Justere brekk

-Skifte fra Xenon til vanlige H1 pærer

-Skiltplate / Montere skilt foran

Ja men blir litt vanskligt og kjøre ned til verkstedet på sommerdekk da det snør som faen ute og er mye snø på veien ;) kravet på vinterdekk er vel 2.0 mm eller noe? fordekka har jeg spint og herjet mye med så de er litt slitt forsjellige hehe

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kravet er vell 3mm, det er ikke mye på vintedekk:P

Er du under dette, har du faen meg leka mye, for jeg har en 88 mod 3000, og spøler som bare faen, men har 10 år gamle pigdekk, med både spor og pigg:)

grunnen til at du har igjen det på dekka dine er fordi de er 10 år gamle.. de er STEINHARDE!

Sæther. du får den ikke godkjent på sommerdekk nå TROR jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider