Gå til innhold

Sæther : Opel Can-bli-bra 16v Sommerhjul montert i dag :P

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Går i biltermaverktøy hos deg og ja :) Funker fint det ^^,

Men kyllingbein? Hva mener du med det? heh

Stabilsator stag mellom ledd tror jeg riktig navn på det er? kaller det bare Chrom stag eller kyllingbein jeg :usa:

Biltema verktøy, billigt og funker greit. Går det i stykker, bytter jeg bare det. Ikke noe herpa enda, så er storfornøyd med denne lille verktøy kassa jeg har i bilen når jeg kjører rundt,. kjekt med verktøy *:)

Noen skarpe kanter :S?

Kva vil det sei?

Dette kan vist ta livet av noen fotgjengere som skal parre seg med bilen på veien :bambam:

80e30d634d982b0e721591ed1bcce6c3.jpg

Hvor mye dekkmønster hadde du igjen? i MM.

Hva mener de med skarpe kanter?

Skarpe kanter på baksjerm tipper jeg de mener skarp rust over hjulbue!

1mm på ene siden av det ene dekket. men begge er rimligt slitt. Så greit og bytte uansett, men dekka kommer seg godt frem i flere cm med snø. Hakkapelita er gode dekk må jeg si

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til imorgen da. Har du samme boltesirkel som meg kan du jo låne mine nye dekk på visning.

Hva skjer i morgen? Har 4 bolt på calibran ellers takk :crazysant:

Ser bra ut detta, men hva sier dem på stasjonen at du bruker hallen dems til å skru i a?:P

Ingen ting :)

I dag har jeg fått fikset hjulbuen og litt annet på calibran kom hjem nå. sliten som en gøk man

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke lagt ut bilder fra tlf , men kan stikke ut og knipse et bilde av hjulbuen med kamera.

Ble rimligt fornøyd da dette skal kun være slik til sommern kommer. Så skjærer jeg ut hele buen og bytter den.

FØR

d97bc09062ba0bf2031f279a0cdc1584.jpg

ETTER

a67f1304126d1e0ee604cd4b258c2e49.jpg

1e5312b3cd74959c6c10d04f4432f26b.jpg

Endret av Sæther Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med C20XE DIS, er jo salgbar vare det når rusta har tatt resten av bilen.

Bilen er rustfri bortsett fra denne rusten, når jeg slipe ned fant jeg et tonn sparkel, Så her har det vært gjort en sikklig jalla rep før av rusta.

C20xe DIS Fordeler løs tenning kom vel i 1993 tror jeg, Hva er fordelene med dette?

Endret av Sæther Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider