Kristian_E Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Hei! Er på utkikk etter ny sub til min A4 B5 sedan. Har en billig 1000 Watts 5 ch forsterker (husker ikke spec på den i farten :/ ). Noen som har noen forslag på subwoofer til en billig penge? Ser ikke etter noe voldsomme greier, svakeste leddet blir nok muligens forsterkeren uansett... 10" eller 12" er vel egentlig det jeg ser etter. Singel dobbel er opp til deres anbefalinger! :) Prisen jeg ser etter er vel opp til 2000 inkl evt frakt. Har kikket litt på denne: http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1027;cf889E7ECB=536087778!YTEzMDAzOTpzZWN1cmV5ZGF1dGg6CIm/LGbRXchgvSuMG6o0QQ== men er den mest egnet for stasjonsvogn siden den er åpen? Noen med erfaringer? Er den for tungdrevet for min forsterker selv brokoblet? Jeg har ikke peil :p Håper noen har noen kloke råd å gi:p Mvh. Kristian Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg