vr6dohc Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Har coilovers på en passat 3bg. Når det ble montert ble det satt på kun 35-40mm bak, men nå vil jeg ha den lenger ned. Er jo ikke den letteste opperasjonen. Vil det gå an og bruke fjærspenner til og få fjære opp litt fra justeringsmutteren? Ville vel gått som en lek og justert dritten baki der da? Eller er jeg helt på bær tur med tanken?:watchout Siter Golf 3 VR6 1994 Passat 2003 Highline TDI 130 xGolf 3 VR6 1993 xPassat VR6 1992 XPassat CL 1,8 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Hvis du jekker opp bilen (får bort presset nedover) så skal det vel gå ann å få skrudd det slik du vil ha det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Hvis du jekker opp bilen (får bort presset nedover) så skal det vel gå ann å få skrudd det slik du vil ha det. jeg HÅPER han gjorde det... hvis ikke så skjønner jeg meg ikke på enkelte... beklager Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 hehe.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Hehe, word.. Men om du faktisk har jekket opp bilen og fortsatt plages med å skru dem ned så kan du prøve med fjærklemme ja. Bruk også mye smøremiddel. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 ja og vaske/rengjøre det VELDIG godt først så du ikke ødelegger gjengene... Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 ja og vaske/rengjøre det VELDIG godt først så du ikke ødelegger gjengene... eller kjøpe litt bedre coilovers en disse billige ebay greiene! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg