Gå til innhold

6-meters 245 i sverige på blocket

Ranger emnet

mamolv

Anbefalte innlegg

vet det var en makan i trondheim til salgs i forrige århundre, men hadde ikke penger da.ikke sett den noe mere heller.artige biler.var å få i likbilutførelse,men da uten bakdører, ble da en 243.skulle hatt denne ja, men eiern har ikke noe bilder av bilen inni.har fått et annet av han enn det i annonsen, men langt å dra for å se inni bilen om den da attpåtil ikke er fin heller, så blir det en lanbomtur..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett noe slikt i norge tror jeg. Men fete biler. Kjøp denne så kan du bruke dette året som kommer på å få den pen :)

ser ut som den trenge iallfall ett år på å bli fin å ja..hehe.

er snutegrill, men ikke snutepanser.plexiglass på bakdørene på sidene.rust i dørken som ikke er blitt skikkelig sveiset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er vel 70 cm lengre enn vanlig 245 og totalt mener jeg å huske den er 5.75 meter lang. Så tror da denne er da 25 cm lengre igjen. Er vel Nilsson som har laget dem begge vil jeg tro.

Men ingen baksete i min, men er fester til å sette inn og er jo forlenget mellom bakseter og framsetene :D

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har snakket med nilsson og sett på sidene dems så forlenger dem opp til 130 cm mener jeg d var. Så er absolutt ikke umulig. Og siden bilen er nyere enn min kan d jo hende d var V6 i den siden ambulansene som er nyere enn min også har V6. Så skal ikke se bort ifra at det faktisk stemmer d han sier.

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser egentlig helt jævlig ut men en 245 transfer som de heter er jo dritkule og de ser man ikke ofte til salgs. Så du kan jo kjøpe den og pusse den opp. En vinner på Ål-treffet framover!

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider