mamolv Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 http://www.blocket.se/vi/19547233.htm?ca=3_s noen som vet om noen slike i norge?for salg..?kunne tenkt meg en slik for ferieturer.men dumt med denne pga den er 1 år for ny.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Aldri sett noe slikt i norge tror jeg. Men fete biler. Kjøp denne så kan du bruke dette året som kommer på å få den pen :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 vet det var en makan i trondheim til salgs i forrige århundre, men hadde ikke penger da.ikke sett den noe mere heller.artige biler.var å få i likbilutførelse,men da uten bakdører, ble da en 243.skulle hatt denne ja, men eiern har ikke noe bilder av bilen inni.har fått et annet av han enn det i annonsen, men langt å dra for å se inni bilen om den da attpåtil ikke er fin heller, så blir det en lanbomtur..hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Aldri sett noe slikt i norge tror jeg. Men fete biler. Kjøp denne så kan du bruke dette året som kommer på å få den pen :) ser ut som den trenge iallfall ett år på å bli fin å ja..hehe. er snutegrill, men ikke snutepanser.plexiglass på bakdørene på sidene.rust i dørken som ikke er blitt skikkelig sveiset.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Han selv som har tatt rusten i gulvet :P Og likbil utgaven har jeg en av alt men fra 1977 ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 ok.er den like lang som den også da?var vel akkurat 1 meter lengre enn vanlig 245.har du noe bakseter da? var han selv som tok rusta ja, men la ikke noe mye arbeid i det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Min er vel 70 cm lengre enn vanlig 245 og totalt mener jeg å huske den er 5.75 meter lang. Så tror da denne er da 25 cm lengre igjen. Er vel Nilsson som har laget dem begge vil jeg tro. Men ingen baksete i min, men er fester til å sette inn og er jo forlenget mellom bakseter og framsetene :D Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 ok.han sa den var 1 meter lengre, men om det er fakta, vet jeg ikke..er det et firma som heter nilsson som bygger bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Han har bygd masse ymse volvo bygg.. 900 serie biltransportere, picuper boggie-945 osv. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 såg på siden til nilsson ja, men var ikke så mye info om bilene de har bygd da.men tøff er de når de har noen cm fler enn de vanlige typene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Ja jeg kunne tenkt meg en lang 245 som supe bil, har en kompiss som har en 89 740 limo så det hadde vært morro å kjøre i kolonne med dem. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Etter hva jeg har snakket med nilsson og sett på sidene dems så forlenger dem opp til 130 cm mener jeg d var. Så er absolutt ikke umulig. Og siden bilen er nyere enn min kan d jo hende d var V6 i den siden ambulansene som er nyere enn min også har V6. Så skal ikke se bort ifra at det faktisk stemmer d han sier. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 skuffa over nilsson.se at dem ikke har mer arkivbilder som viser hva de har gjort før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Eneste dem har er en liten beskrivelse over hva dem har gjort gjennom tidene men ikke noe bilder av bilene. Hadde vært stilig å sett alt dem hadde gjort. Og ikke bare årets modeller Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Bilen ser egentlig helt jævlig ut men en 245 transfer som de heter er jo dritkule og de ser man ikke ofte til salgs. Så du kan jo kjøpe den og pusse den opp. En vinner på Ål-treffet framover! Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg