Gå til innhold

BMW 518i e34 Tzunami Edition

Ranger emnet


Jchm

Anbefalte innlegg

Har et liggende i bilen, har målt noen ganger, med bilen på er den på 12,5 mener jeg å huske, men i dag tidlig var den 9,5.

Men kan måle når jeg stikker ut etterpå.

For øyeblikket står den å lader, hvor lenge bør jeg la den stå egentlig?

 

Sprøøbilgutt: den har vært mye innom BMW, og de har ikke funnet feilen, nesten alt av service er tatt der! men hadde jo vært kjekt å skjekket hele motoren om den er i bra stand.

For bilen ga jeg 3k, utrolig men sant ;) kjøpte den av bekjente, som har arvet den av foreldrene, som kjøpte den ny, så den er tatt bra vare på

1997 - BMW E39

1992 - Honda Civic

1990 - BMW E30

1995 - Saab 900 ....(x)

1991 - BMW e34 ....(x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Målte med voltmeter etter at den hadde stått og ladet i 2-3 timer, og deretter kjørt i halvtime ca. med motoren i gang lå den på 13.58 mens med motoren av lå den på 12.54, hadde ikke noe problemer nå på kvelden, men koblet på laderen når jeg parkerte alikevel, har lite lyst til å bli sittende fast i morgen også

1997 - BMW E39

1992 - Honda Civic

1990 - BMW E30

1995 - Saab 900 ....(x)

1991 - BMW e34 ....(x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært lite update fordi jeg var borte i helgen, men i dag må jeg ta en titt på motoren gitt, fikk jo ikke start på bilen i dag heller. godt mulig fordi den står ute, og den ikke har blitt kjørt siden fredag. men skal prøve å skjekke dynamoen, og også det høyre tåkelyset.

 

Typhon: har du fått tatt et bilde av hvordan man kommer til laderegulatoren?

1997 - BMW E39

1992 - Honda Civic

1990 - BMW E30

1995 - Saab 900 ....(x)

1991 - BMW e34 ....(x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår