Gå til innhold

BMW 518i e34 Tzunami Edition

Ranger emnet


Jchm

Anbefalte innlegg

bare en liten rettelse, Coil, ikke Coilover, coilover er et sportsdemper system og Coil er det som sender "gnist" til fordeleren som videre sender ut til pluggene :P

 

men grattulerer med fin bil, 518 er ikke så svak som alle skal ha det til, oppgrader eksos og luftfilter så drar den greit, gamlingen har 518 stv med 535 sportseksos og et sportsluftfilter å den drar greit.

har en luftmengdemåler liggende, skal forbi oslo til torsdag/fredag med flyttelass så kunne nok tatt med den vis du er intressert

MB 200TE 90'

x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sier ja til den xplot, du kan slå på tråden når du er i området, så kan vi møtes ;)

hvor mye skal du ha for den?

 

Sportsfilter og eksos kommer nok på plass det også ;) blir litt del for del på bilen, som den "rike" studenten jeg er, men bilen er jeg værtfall storfornøyd med! ute og kjører dagen lang ;)

1997 - BMW E39

1992 - Honda Civic

1990 - BMW E30

1995 - Saab 900 ....(x)

1991 - BMW e34 ....(x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått inn en spiller i bilen, endte med en Pioneer DEH-P6000UB.

har foreløpig bare original-høyttalerne, men de spiller greit, så har ikke orket å bytte de ut, selv om jeg har pioneer 13cm kompo og pioneer 6x9 liggende baki.

Jeg kjøpte også en forsterker, en Planet Audio som skal kobles opp mot alle høyttalerne, inkl. en 2x12" Fence Audio BoomBox.

 

Skal få opp noen bilder i morgen, både av bilen og anlegget.

1997 - BMW E39

1992 - Honda Civic

1990 - BMW E30

1995 - Saab 900 ....(x)

1991 - BMW e34 ....(x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vel, har ikke gjort så mye med bilen i det siste, ryddet litt i bagasjerommet, fått ut metallluka mellom baksetet og bagasjerommet, så nå er det klart for å få inn skipose. også har jeg endelig fått byttet luftmassemåler, så nå er bilen nesten frisk! eneste er batteriet som tømmes for strøm iblandt, har satt inn forsterker, men remote-kabelen skal jo hindre at den drar strøm når spilleren er av. kan jo også ha med kulden å gjøre, men det har visst vært sånn hos den forrig eieren også. han fikk BMW skjekke alle sikringene, og sånn jeg har skjønt det så er det sikring 20 (?) men de fant ikke ut akkurat hva som var feil.

 

Noen som har hatt lignende problem eller noen som kanskje vet hva det er?

1997 - BMW E39

1992 - Honda Civic

1990 - BMW E30

1995 - Saab 900 ....(x)

1991 - BMW e34 ....(x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen startet ikke i dag heller, er så lei av å bruke halvtime ekstra for å få tak i starthjelp! tenker jeg kjøper nytt batteri i dag, så får vi se hvordan det går.

hvis det er dynamoen så går det til h... alikevel. isåfall får jeg vel bytte den også.

1997 - BMW E39

1992 - Honda Civic

1990 - BMW E30

1995 - Saab 900 ....(x)

1991 - BMW e34 ....(x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår