Skulebollen Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 15 000 nok ;D Billig! Men var vel mykje rust?:P Omega 3000 må vere min realistiske drømmebil:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Hadde nok ikke gitt mere en 15 for den. Så prisen var helt grei den. Litt sveising så har du en flott bil. med rette farger motor og kasse;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Billig! Men var vel mykje rust?:POmega 3000 må vere min realistiske drømmebil:) er bare rustet litt i blekken oppå tårnet. eller er det ingen ting. litt overflate rust i buene bak. men di skall skiftes uansett så =) noen klips som var knekt på side skjørtene. dæffør er ikke di montert. men klipsene følgte med =) syns 15 var ne grei pris. har kvitering på nettopp byttet reg kjeder. plugger og litt forskjelig =) Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Hadde nok ikke gitt mere en 15 for den. Så prisen var helt grei den. Litt sveising så har du en flott bil. med rette farger motor og kasse;) syns det var en grei pris i forhold til standen på bilen. men var litt usikker før jeg fikk gådd vover bilen selv =) Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Fin bil ja:) men tror du må gå over bilen en gang til viss det er bare det tårnet og litt overflate i hjulbuene bak:) Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Fin bil ja:) men tror du må gå over bilen en gang til viss det er bare det tårnet og litt overflate i hjulbuene bak:) Har nokk gådd over alt ja.. I buene er det overflate. Et lite hul akurat i dørkarmen/kanal. Og tårnet:) Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Briller er fin ting:) mangler jo biter i fremre hjulbuer da, samt begge bakdørene må byttes pga av rust begynne rust på vanger under, rust som er reparert under med skruer og plate. hull i kanal.++++ Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Briller er fin ting:) mangler jo biter i fremre hjulbuer da, samt begge bakdørene må byttes pga av rust begynne rust på vanger under, rust som er reparert under med skruer og plate. hull i kanal.++++ e nu ikke nå rust framme.. annet en i tårnet da.. å dørene var ikke ødelakte.. vurderer og bytte den ene pga en bongel, har slipa litt på rusten på bakdøra. bare overflate. hjulbuene bak skall av uansett.. men di er ikke så ille.. men alt av kanaler og slikt skall byttes uansett så spiller ingen rolle ;) Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 godt og høre du fikser den opp. Den er jo en perfekt 3000 i mine øyne Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arack Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 godt og høre du fikser den opp. Den er jo en perfekt 3000 i mine øyne ja skall nokk fikse den. syns det er et + at den er orginal.. blir nokk litt forandring etter hvert men i utgangspunktet skall det være en orginal omega 3000 =) er vel ikke mange åra før di begynner og forsvinne heller sånn som andre biler =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arack Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 var meg loveopel som skrev det.. glemmer stadig at denne dataen er innlogget på en annen si bruker til tider =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 fin bil jørn :) har studert den på nært hold, så bra ut:) Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 fin bil jørn :) har studert den på nært hold, så bra ut:) takk takk;) litt små feil å rust e da jo altis men e nu ikke et umulig prosjekt neij =) Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 blir vell brock B1 felger med tiden antar jeg =) noen som vet hvor breie felger og dekk man kan ha bak på en omega? får åsså litt lotus deler. fra england: Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 da var lotus delene ankoment ;D men bilen står enda nedpakket. må vell få gjort noe snart så jeg kommer igang me sveising og lakering =) første steg er vell rusten og runde hjulbuer =) Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg