Skulebollen Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Blir bra med runde buer, må ta mykje bilder under prosessen:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Vil også ha bilder! Go bil men mye rust syns jeg:P Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tivoliterror Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Kan ikke jeg bare få motoren din da D: Har så lyst på en 3Liter D: Siter 88 Volvo 745 B230k Bruksbil 92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent 82 Lada 1500 21023 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Kan ikke jeg bare få motoren din da D: Har så lyst på en 3Liter D: hehe ring blomdal. der får du komplett 24v ;D Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 ja det kommer nokk en del bilder under veis ja, men til nå har det stortsett blitt bare dele bestiling:P har dreve me senatoren. den skall bli ferdig og skall bort før 3000 blir pakket ut.. men er ikke lenge til nå. dere kan jo slenge inn en kommentar eller to på senatoren =) http://www.bilforumet.no/senator/210561-opel-senator-2-5i-1986-rullende-prosjekt-2.html Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 noen som har peiling på hvor man kan få tak i grenrør til 24v? og kansje litt andre sugetrimdeler. er det å få tak i høykompstempler? noen som vet hvor mye man kan plane toppen? alt av info er interesangt =) Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Hvor kjøpte du lotusdelene? Har du link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 ebay england. bare og søke på vaxhall carlton 3000/GSI/ eller Lotus så finner du mye rart =) Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 undrer litt på og bruke omega B buer bak. er det mye om og få di til og passe? noen som har prøvd? mener og ha vert borti at Sæther hadde fjort det på den omeganatoren Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Omeganatoren til Sæther var jo en Senator B med Omega A front:) Noke som såg rått ut! Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Omeganatoren til Sæther var jo en Senator B med Omega A front:) Noke som såg rått ut! hehe ja er klar over det =) men siden jeg er ute etter senatorbuer bak. og i tråden til sæther ser jeg han hadde kjøpt omega b buer for og fikse på senatoren =) bare lurte på siden han hadde hadd omega b buene ved siden av senatoren og sammelignet. om det var mye forsjell ? mye arbeid? =) Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 (endret) Der ja! Takk for det! Vet du om Lotusvingen passer rett i hullene til 3000-vingen? Forresten, er de panserrillene du kjøpte helt lukket, eller bare ser det slik ut på bildet? Endret Mars 19, 2009 av Alexxx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Der ja! Takk for det!Vet du om Lotusvingen passer rett i hullene til 3000-vingen? Forresten, er de panserrillene du kjøpte helt lukket, eller bare ser det slik ut på bildet? har ikke prøvd loturvingen enda så kan ikke garantere at den passer rett i hullene =) men er jo ikke det største problemet. di panser rillene er nokk helt lukket ja =) skal kutte hull i mine og felle den inn var planen. men di er i hovedsak laget for og ikke skall felles inn. di skal egentli limes på panseret og kant sparkles =) Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 (endret) da antar jeg at felgene blir noe alla dette. 10" / 18 bak og 7,5" / 18 forrna =) har åsså fått tak i senator / (omega ommbyggings kitt) forhjulbuene bak. til runde =) Endret Mars 23, 2009 av Loveopel Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Felgane såg feite ut:D Ditta ombyggingskittet der, korleis skal ein gjere det.. Skal ein kappe vekk original bue, åso sveise på den der? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg