Nystuen Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Var da noe drit for Vegar da :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 sånn kan det gå ; ) muligens fått taki en anna spennende motor som je slenger nedi golfen : P Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 audi5,er i bobble blir for tungt.. bobbla blir også for tung bak med b20,b23.. Den blir for lett forran Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 det har jeg lenge ment også hvard, men om du så landsfinalen på dokka i fjor så funka volvo-bobla til bjørnstad godt nok til a-finale. riktig nok en jævlig god sjåfør og ikke minst bil da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 ble nokk itte noe sånn på meg da ; ) satte heller noe anna rart nedi golfen :P blir ei artig hælj på hønefoss. gleder meg nå : ) Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_racing Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 haha var vel ingen som sjønte at det var vr6 eller vegar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 jaja, hvordan gikk det med folka her da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 jaja, hvordan gikk det med folka her da? :) det gikk dritt høll i blokka over mål i 2. omgangen:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Faen kjett da :S I første heatet mitt røk bensinpumpa, så kom ikke ei runde en gang... Så vant jeg begge de neste heata mine, og var 1 stakkarslig poeng unna finale :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_racing Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Åssen motor var det i bilen din nystuen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 1800 GTi 16v :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 haha :P mange som trudde det var audi5er ; ) men den hælvettes girkassa tok kvelden ganske tidlig : / samt ei bøyd bærebru. men fikk bilen hjem igjen :D:D:D:D Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 null komp og begynte rådebank på vei inn i bussen, hurra hurra. fikk 1 2.plass og motoren begynte å si takk for seg i 2. omgang, ble jo dytta av banen så heatet var jo spolert uansett.. men jeg fikk slædda litt, var morro det. sånne feil som at ei pumpe går i filler er kjipt nystuen, men golfen din gikk joggu bra. selv med en merkelig lyd. Tveiten's havari var jo rimelig klart da. sto bakerst i depo og hørte det smallt. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Den merkelige lyden var dynamoen:P Det er det værste jeg har kjørt vertfall:P Å gå rett fra en original 1600 GTI med 110 hester til en med 150 hester var litt spesielt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 ja det blir noe spesielt ja. hehe mange som gikk forbi bilen min og trudde den var værst, flere som sa; den ser så jævlig ut at der sitter det sikkert litt motor. haha, gikk like dårlig som den så ut til gitt. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg