Gå til innhold

Junior Landsfinalen 2009

Ranger emnet

bilcrosss

Anbefalte innlegg

tror eg gikk forbi bilen din daniel, gromme sidekjørt heheh:P

første heatet ble eg dyttet ut i starten og låg sist, men kjørte meg opp til 3..andre heatet ramlett staget som holder girstangen oppe ned slik at eg bare fant 3 og 4 giret, og ettersom eg ikke bruker 4 giret måtte eg puttre rundt banen i 3 giret hele veien. klarte faktisk å lede 2 runder helt til eg ble pusha ut og fikk 3 tilslutt. 3 heatet var dårlig kjøring som gav meg en 3 plass til og 46 plass tilsammen..

jaja:) var mitt 6 bilcrossløp og første landfinale, så det er vell helt greit:P

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha :P

mange som trudde det var audi5er ; )

men den hælvettes girkassa tok kvelden ganske tidlig : /

samt ei bøyd bærebru.

men fikk bilen hjem igjen :D:D:D:D

Hei du....ja mange som snakket om 5'er - men kjente igjen "gammle" bilen min.... Solgte den med vr6, samt 5'er motoren er for lang til å tverstilles i golf (Har kontrollmålt ;)

Så det var gearkassen som ikke holdt....kanskje ikke så rart, for om du ikke har byttet - er dette fra en passat cl (90hk)

(med påskrudd clutchhus fra vr6 - dette er unikt, og er eneste som passer på disse motorer)

Hvilke fjærbein valgte du å bruke, de justerbare golf1 beina, de org. golf1 beina, eller passat fjørbeina?

Hvor mye var det igjen på prosjektet, da du kjøpte?

Vært noen problemer frem til ferdig prosjekt?

Mvh

O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P måtte finne på noe, ¨så folk fikk litt tvil til bilen ;) for ville itte miste bilen etter så dårlig det gikk der.

Der viste je itte : S derfor det så litt rart ut der ja. hehe.

je gikk for de som satt på bilen når je kjøpte den ;) de justerbare var egentelig planen, men hadde hast verk for å få det sammen.

det var faktisk sperre som røyk, og kvella diffen i kassa ;)

Da je kjøpte prosjektet var det vell itte gjort noe mer en det du hadde gjort, sa han je kjøpte den av da ;)

så hadde en del å gjøre da je begynte to uker før junior-lf ;)

fikk problemer med att akslinga gikk å slang i karroseriet når det var dumper å sånn ;)

også mangle det div deler som det ble litt hastverk med ; )

men bilen fungerte da ;) bare man hadde klart å håndtere det :P

Opel Astra GSI-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi volvoen trenger arbeidslyst. all arbeidslyst i bøveien 19 er for tiden utbrukt og den lille arbeidslysta som er igjen får hard motstand av den andre halvparten. hehe

kan hende jeg har volvoen klar til høstvelta, det kommer helt ann på om ventilene er stuka eller ikke. har en liten anelse om at de er stuka.

Kjenner meg igjen der ja :(

Her har latskapen kontroll :burger:

Volvo 740 B230ET!

Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider