Gå til innhold

VG i dag!!

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

Originally posted by The cowboy

jaja..små barn er ikke dumme!

det eneste som mangler nå er jo bare at han får bot og utsettelse på lappen for å ha kjørt ulovlig..

om purken kan gi en som sitter i pas-sete 10K i bot samt indragning av lappen så bør jaggu kjakan her få en klask på rumpa oxo..hehe

Heheheh :D :D

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå ikke det.

Man bør da for f.. sikre bilen når man går ut av den...

Hun hadde jo småunger i bilen.

Jeg synes hun burde fått en bot for uaktsomhet.

Hva om det hadde gått en liten unge bak bilen når den begynte å trille...? hadde jo veldig lett blitt uaktsomt drap.

Folk tenker seg for lite om..

'skal jo bare 2 meter vekk fra bilen, så da bør jeg ikke sette på parkeringsbrems eller slå av motoren...'

Originally posted by Robert

Nå snakker du som en purk, som selvsag er feilfri og aldri har gjort en feil i hele sitt liv.

Alle har jo såklart gjort en feil, men akkurat når det gjelder bil har jeg veldig stor respekt, og det bør man ha, ellers egner man seg ikke bak rattet

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jannis_J

Synes nå ikke det.

Man bør da for f.. sikre bilen når man går ut av den...

Hun hadde jo småunger i bilen.

Jeg synes hun burde fått en bot for uaktsomhet.

Hva om det hadde gått en liten unge bak bilen når den begynte å trille...? hadde jo veldig lett blitt uaktsomt drap.

Folk tenker seg for lite om..

'skal jo bare 2 meter vekk fra bilen, så da bør jeg ikke sette på parkeringsbrems eller slå av motoren...'

nope-mx3

Helt enig... Man kan/burde ikke tenke "skal bare"... Når det gjelder bil eller barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jannis_J

nope-mx3

Ja da var det flaks at bilen sannsynelig vis trilla fram over :roll: :D

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Nå snakker du som en purk, som selvsag er feilfri og aldri har gjort en feil i hele sitt liv.

Satt på spissen: pjokken og søskene hadde trilla utfor en kai og drukna? burde ikke mor blitt straffet da?

Følg kjøretøyforskriftene og

-hiv mor og pjokken i fengsel. Den ene opptrådde uforsvarlig og den andre kjørte bil uten førarkort.

;)

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

Satt på spissen: pjokken og søskene hadde trilla utfor en kai og drukna? burde ikke mor blitt straffet da?

-hiv mor og pjokken i fengsel. Den ene opptrådde uforsvarlig og den andre kjørte bil uten førarkort.

;)

Og det er ikke straff om man mister begge ungene?

Ingen her som har gjort noe som kunne endt skikkelig galt før? tror alle har det, enten det er noe med bil, stekeovnen eller kastet ølflasker på fylla... shit happens.. Selvfølgelig ikke bra at hun ikke hadde brekket på, men sant det sjer, tror nok hun er mer oppmerksom på dette i fremtiden enn noen andre.

Sykt at man skal bli straffet for alt, særlig når det kanskje er nok med kraftig tilsnakk fra politiet.. Gjelder selvsagt dersom det er en oppegående person det er snakk om da, enkelte er jo bare helt sykopat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

;)

Enig!

Så kan "resten" av norge se hvor idioter politiet kan være.

Dessuten står det ingenting om gutten lekte med brekket eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert guttungen som har lekt med brekket sikkert også.. kast lille drittungen i bakken å legg han i jern.. gi han en Visningslapp pga. de tror tråbilen hans er senka og dreva så han har litt for høy toppfart... Bot og utsettelse...Hadde det der skjedd med meg f.eks i en lastebil til en kompiss, så hadde jeg sikkert blitt beskyldt for å kjøre den hvis snuten hadde kommet rundt hjørnet...

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider