Hansen89 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 du kunne kjøpt lista av meg for hundrings men det skal ikke være altfor stor sprekk nei da må du justere på fangeren ;) Kjøpte på hoggern her hjemme for 50 lapp da, hehe. Så ellers takk;) Ja, vet det! For se hvor mye av sprekken jeg får bort i morra:) Kommer bilder da Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas90 Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Ble nice med 90-fangere da! Men fikk du ikke med gti-leppe? Siter - 2001 Audi A6 Allroad 2.5 TDI - 1985 VW Golf 1.6 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Da en kjøper 90 fangere nytt så får du bare med GL leppa etter det jeg har skjønnt, jeg kjøpte de fra Volkswarenhaus som skulle være komplett G60 Look, men fikk med GL leppe ja :D angrer på jeg ikke kjøpte GTI Look da denne har orginal utskjært til spredere! Men men det fikser en vel selv også hehe :) All cred til Volks uansett, flott butikk! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Ble nice med 90-fangere da! Men fikk du ikke med gti-leppe? Bestille jo det fra NBS, men når jeg ser på din og min så er dem ikke helt like. Men syns forsatt min virka større en enn GL leppe. Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Her er et bedre bilde med leppa på. Er det GL eller GTI leppe?? Den har liksom ikke de hølla inn som jeg har sett på alle andre GTI lepper Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Var å titta på NBS nettshop nå. Er pokker meg Gl leppe detta her:( Står til å med i pakka jeg kjøpt at jeg skule få med GTI spoiler da. Se om jeg kommer noe sted med å sende mail å klagge. Skule egentlig fått med Blinklys til fanger også. Fikk ikke med det heler! Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 GL-leppe det der ja. GTI'n har 2 avlange hull på sia. Omtrent sånn: Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 GL-leppe det der ja. GTI'n har 2 avlange hull på sia.Omtrent sånn: mhm, sendt epst til NBS nå og sa jeg følte meg lurt! Kommer sikkert ikke noe vei med det. Men er dårlig at dem skriver at man skal få med GTI leppe i pakka men så får man GL leppe i stede:( Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Dårlig gjort ja. Men jeg tviler på at de prøver å lure deg. De er visst svært seriøse, så det kan jo være et uhell. Uansett er det dritt å vente på noe som er feil. Du får ha lykke til:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Dårlig gjort ja. Men jeg tviler på at de prøver å lure deg. De er visst svært seriøse, så det kan jo være et uhell. Uansett er det dritt å vente på noe som er feil. Du får ha lykke til:) Nei, sikkert ikke prøvd å lure meg:) HeHe. Men forsatt litt surt selv om det bare er snakk om 700kr. For se hva jeg får ut av eposten jeg sendte dem, blir sikkert ikke stort annet enn en: Beklager fra dem sin side:) Hehe Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 uff er skikkelig kjipe greier det derra :/ gl Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 husk ikk bruk den GL leppa elns så du får byttet Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 husk ikk bruk den GL leppa elns så du får byttet Detta er dritt surt:( Skal ta den av etterpå. Men stress å bytte den også da. Dem betaller ikke hvis jeg sender den i posten tilbake. så kan jeg like godt ha den og heler selge den om noen ønsker. Også bestille meg ny GTI leppe i stede. Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 ja kanskje men ikke så mange som vil ha sånn leppe da =/ Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 ja kanskje men ikke så mange som vil ha sånn leppe da =/ NeiNei, kjønner jeg godt. GTI er mye kulere:) men da har jeg vinterleppe til golfen:) hehe Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg