Hansen89 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Da har jeg pusset ned underlisten til grillen siden det var masse steinsprutt på den. Også har jeg lakkert den med 3 lag svart lakk. Ble helt greit for å være spraylakk. Gidder ikke å legge ut bilder av det om noen absolutt må se det da:P Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Før: Etter: Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Da er 90 speil handlet og venter bare på å få dem i posten i slutten av uka:D Blir deilig å få av de djevelske M3 speila:D Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Bare å komme med kommentarer/ Forsalg, altids bra det:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Da har det endelig ordna seg med GTI leppa:D Sender den tilbake til NBS i morgen. Også sender dem meg GTI leppe tilbake når dem har motat GL leppa av meg:D Så innen en ukes tid så har jeg GTI leppe på Golfen, Blir Nice:D Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Da var det kommet pakke til meg i dag:D Takker Jørn_M for kjøp av 90 speilene:D Var en letelse å få dem byttet ut med M3 speilene. Men nå litt bilde tid:D Liten vask og nye speilglass så er det godt som gull detta:D Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Sjekka hvordan parklys ble på golfen i mørket i sta. Ble litt nice syns nå jeg:) Kommer til å se enda bedre når jeg får tåkelys i fangerne:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Blir bra detta:) Kan egentlig ikke følge med på andres Golf 2-tråder. Det verker i fingra etter å kjøpe både dekk, gewinde og alskens dilldall, men den helvettes pengeboka vil på mystisk vis ikke dyrke egne tusenlapper. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Blir bra detta:) Kan egentlig ikke følge med på andres Golf 2-tråder. Det verker i fingra etter å kjøpe både dekk, gewinde og alskens dilldall, men den helvettes pengeboka vil på mystisk vis ikke dyrke egne tusenlapper. TakkTakk:D HeHe, du er nok ikke alene om å ha dårlig rå! Men som sakt, snart feriepenger:D Og jeg skal ikke på noe ferie, så da blir det 20 000 inn på prosjekt - kontoen:D Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 hva snakker dere om! ifølge dere så er jeg liksom rik ? nei nei feil jeg er student og jobber 2 dager i uken på en jævla rimi, men husk gutter driten kommer av seg selv ! man må bare prioritere FRAMFOR ALT ANNET! dvs drikke , dame , familie , mat , +++ for ¨å få det til =) + jeg har hatt en bot på 6k å betale ned Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 hva snakker dere om! ifølge dere så er jeg liksom rik ? nei nei feil jeg er student og jobber 2 dager i uken på en jævla rimi, men husk gutter driten kommer av seg selv ! man må bare prioritere FRAMFOR ALT ANNET! dvs drikke , dame , familie , mat , +++ for ¨å få det til =) + jeg har hatt en bot på 6k å betale ned Aldri sakt at du er rik Ghost, men du er en jævel på å prioritere da;) HeHe Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 hehe nei nei ble aldrig sagt at jeg er rik da men ifølge samtalen så skulle trodd jeg var det pga alt jeg har klart å skaffe Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Da har jeg lakket begge sideskjermene foran svart. Ble ikke sinnsykt bra siden det bare er midlertuidig. Men bedre enn gamle matte fargen som var der. Også har jeg lakke lykte lista i samme farge. Skal jeg lakke speila i svart metlaic også eller hva syns folka? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Fant litt problemer i dag også da:( Åpnet teppet på gulvet ved passasjer siden. All lyd demping som var der var gjennom våt som bare det. Var et hull på størelse med ei 20kroning der:( men fikk tatt ut alt av demping der også tørket og få sveisa igjen det hullet. Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 det er standard med hull i gulvet! :) det skal være 2 hull på hvær side forran ikke sveis de igjen men putt en propp det er hvis det skulle vært lekasje i bilen Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg