Gå til innhold

Martin's Golf 2 (SOLGT)

Ranger emnet

Hansen89

Anbefalte innlegg

Aha, fornøyd med rattet a? Koster ikker mer en 750kr på mekonomen:)

Storfornøyd! Kjøpte det brukt for 600kr jeg da:) Eneste minuset er vel at jeg ikke har papirer på det. (og at det er så jævla lite at muskelservoen blir utslitt etter mye ratting)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Storfornøyd! Kjøpte det brukt for 600kr jeg da:) Eneste minuset er vel at jeg ikke har papirer på det. (og at det er så jævla lite at muskelservoen blir utslitt etter mye ratting)

HeHe, er ikke så mye mindre enn orginal rattet da. var 1cm i diameter eller no mener jeg at jeg målte. Papierer? Hvem trenger det. er bare å sette på orginal rattet når man skal på Eu - godkjenning;)

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeHe, er ikke så mye mindre enn orginal rattet da. var 1cm i diameter eller no mener jeg at jeg målte. Papierer? Hvem trenger det. er bare å sette på orginal rattet når man skal på Eu - godkjenning;)

Nei, er sant det=P

Hehe, gjorde akkurat det i vinter, og fikk kun én feil, og det var hornet som ikke virka. Gidda ikke å koble det på siden jeg bytta ratt utenfor Møller, før jeg dro på jobb;)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å fikler litt med Golfen nå som jeg er hjemme. Vet ikke om noen har gjort dette før, men driver å pusser ned alle dekslene som sitter på stolpene i bilen. Også lakker dem sorte. Men er litt av et prosjekt! Har vurdert å trekke alt i svart skinn. Noen som har gjort detta?

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å fikler litt med Golfen nå som jeg er hjemme. Vet ikke om noen har gjort dette før, men driver å pusser ned alle dekslene som sitter på stolpene i bilen. Også lakker dem sorte. Men er litt av et prosjekt! Har vurdert å trekke alt i svart skinn. Noen som har gjort detta?

Skal trekke mine, og andre interiørbiter med sort microfiber, har bare testet på et deksel og later ikke til å være store jobben. Bare sørg for å kjøpe skikkelig lim og jobb med rene overflater.

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal trekke mine, og andre interiørbiter med sort microfiber, har bare testet på et deksel og later ikke til å være store jobben. Bare sørg for å kjøpe skikkelig lim og jobb med rene overflater.

aha;) blir vel til at jeg gjør det jeg å. Mye jobb med lakkinga. Får kan ikke lakke rett på. Siden overflatten ikke er rett. Men har gjort det på enn nå, så se hvordan det blir:)

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sort skinn på mine interiør deler :) Siden alt annet enn dashen også er i samme skinn, og setene seff, de er i skinn fra vw :) Men samme strukturen!

Retteråsen

Blir det på meg også gitt. Ble helt ræva med lakkinga:) HeHe. Og siden jeg har trekt fremdørene med skinn så blir det nok bra:) Bare få trekt bak i skinn også:)

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de selger slike chrome propper på biltema i forskjellige størelser som du bare kan sette i og skru fast med en mutter på baksda.. funker fett.. ;)

Aha, Har kjøpt gummipropper nå. Så se hvordan det funker først. Finner fort ut om det lekker når jeg vasker bilen:) hehe Sitter jo gummi propp på hullet til gamle antenna på sideskjermen foran, så skule tro det var tett nok med det:)

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var rastløs etter på få skrud litt på golfen i deg etter mye stress med bikja i dag. Mutter'n hadde passet på hu, men da hun selvsakt hadde klart og miste hu! Så da var det hjem og leite etter bikja. Kom tilbake etter 4 - 5 timer med mye ringing!

Men som sakt fjernet vindusviskern bak + hele innmaten til den. Da så jeg også at det var en del rust inn i bakluka ved skiltet, hater rust:( Men satt gummipropp på hullet så ble bedre en med en defekt stygg visker! Men lurte litt på om jeg skule fjerne spylern bak også, men foreløbig så ble den på siden jeg ikke hadde liten nok gummipropp til det.

I morra blir det vasking og litt putting av anlegg inn i bilen:)

Picture Time:)

Ekstremt dårlige bilder, siden det var mørkt og det er med mobilkamera

DSC00703.jpg?t=1243805529

DSC00705.jpg?t=1243805856

Slenger inn et bilde av hvordan det ser ut av en liten del i dobbelgarasjen min:) Er lagt opp til mye sykel skruing her også. Noe jeg var aktiv med før og starter pån igjen nå:)

DSC00706.jpg?t=1243805595

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider