Gå til innhold

soting

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

Originally posted by The cowboy

bare lurer..hvor langt (hvor mange % ) man kan ha på siderutene framme??

har hørt at det har kommet en ny regel som tilsier at det er lov å sote framme oxo..men ikke max.. bare en lett toning lissom!!

noen som har et tydligere svar her??

den regelen er ikke gjeldene i norge..

i de fleste land har me låvt å ha 48% lysgjennomgang.. men i norge så er dette ulovligt.. måtte selv rive for noen uker siden.. jævla purk... burde brydd seg me normale ting..

-VW p0wah-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMG

den regelen er ikke gjeldene i norge..

i de fleste land har me låvt å ha 48% lysgjennomgang.. men i norge så er dette ulovligt.. måtte selv rive for noen uker siden.. jævla purk... burde brydd seg me normale ting..

24% burde det stått

;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg hørte var at det er lov å ha ca 14% på rutene framme..

det var en som jobber inne bilglass som sa det.. husker jeg ikke feil så var det 14 han sa hvertfall!! hehe

per i dag så er det ikke lovligt me soting på vinduene framme.. men kan hende det er forandringer fra 1.jan 2004..

i mangen land så er 24% låvt.. 14% er ganske mørkt å eg har mine tvil at det blir låvt i norge :cool:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg hørte var at det er lov å ha ca 14% på rutene framme..

det var en som jobber inne bilglass som sa det.. husker jeg ikke feil så var det 14 han sa hvertfall!! hehe

Hvis det er tillfelle så er det isåfall snakk om fra fabrikken! Ikke styling

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider