The cowboy Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 bare lurer..hvor langt (hvor mange % ) man kan ha på siderutene framme?? har hørt at det har kommet en ny regel som tilsier at det er lov å sote framme oxo..men ikke max.. bare en lett toning lissom!! noen som har et tydligere svar her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 selgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselg :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Detta har ikke jeg hørt noe om, men jeg tviler på at det har kommet en ny regel om detta..... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 tror nok desverre at det ikke har kommet noen ny lov om det... måtte fjærne 26% filmen min for 1 uke siden... kjipt... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMG Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Originally posted by The cowboy bare lurer..hvor langt (hvor mange % ) man kan ha på siderutene framme?? har hørt at det har kommet en ny regel som tilsier at det er lov å sote framme oxo..men ikke max.. bare en lett toning lissom!! noen som har et tydligere svar her?? den regelen er ikke gjeldene i norge.. i de fleste land har me låvt å ha 48% lysgjennomgang.. men i norge så er dette ulovligt.. måtte selv rive for noen uker siden.. jævla purk... burde brydd seg me normale ting.. Siter -VW p0wah- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Originally posted by BMG den regelen er ikke gjeldene i norge.. i de fleste land har me låvt å ha 48% lysgjennomgang.. men i norge så er dette ulovligt.. måtte selv rive for noen uker siden.. jævla purk... burde brydd seg me normale ting.. 24% burde det stått ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 det jeg hørte var at det er lov å ha ca 14% på rutene framme.. det var en som jobber inne bilglass som sa det.. husker jeg ikke feil så var det 14 han sa hvertfall!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by The cowboy det jeg hørte var at det er lov å ha ca 14% på rutene framme.. det var en som jobber inne bilglass som sa det.. husker jeg ikke feil så var det 14 han sa hvertfall!! hehe per i dag så er det ikke lovligt me soting på vinduene framme.. men kan hende det er forandringer fra 1.jan 2004.. i mangen land så er 24% låvt.. 14% er ganske mørkt å eg har mine tvil at det blir låvt i norge :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 hmm..trur jeg bomma litt jeg..hehe.. mente ikke 14% fant jeg ut..hehe.. var ikke så mørk film han mente.. tenkte nok på ca 50% eller no sånt.. den var ikke svart skjønner du.. men den tona ned ruta.. sota den ikke sånn direkte!! sorry bommen.. my bad! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by The cowboy det jeg hørte var at det er lov å ha ca 14% på rutene framme.. det var en som jobber inne bilglass som sa det.. husker jeg ikke feil så var det 14 han sa hvertfall!! hehe Hvis det er tillfelle så er det isåfall snakk om fra fabrikken! Ikke styling Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by ecko Hvis det er tillfelle så er det isåfall snakk om fra fabrikken! Ikke styling neida.. han fyren sa jeg kunne kjøpe det av han.. han viste meg glass som hadde sånn type oxo.. var en som jobber i porsgrunn bilglass (eller no sånt..husker ikke i farta) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg