Gå til innhold

Min Focus:)

Fjasken

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte en Ford Focus 1,4l runt aug-sep, å har små "styla" an litt;) men koss legg eg inn bilder av den her?:S

Last opp bildene på http://www.photobucket.com , Også legger du inn IMG koden her. Gleder meg til bilder!

God Jul

Kjører: Ford Focus Titanium 08'

Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84'

X: Ford Sierra 2.0 89'

X: Audi A4 2.0 01'

X: Ford Sierra CLX 2.0 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå får me se:P

Der har me då bilen når eg kjøptan:)

41_-1766925913.jpg

41_-2063933226.jpg

41_-112992806.jpg

41_1350883118.jpg

Så byttet eg spiller og fant ud at eg ville lakere store deler av interiøret til same farge som bilen:)

Bilde001.jpg

Bilde002.jpg

Bilde004.jpg

Bilde005.jpg

Men så klødde d voldsomt i fingrane itte å sota baklyktene litt:P

IMAG0001.jpg

IMAG0002.jpg

IMAG0003.jpg

IMAG0004.jpg

IMAG0005.jpg

Syns dokk eg burde sota di mer elr?

itte eg monterte den nye spelaren fant eg ud at di orginale høyt isje ak va någe tess:P så då blei d satt inn någen midlertidige frame(sony) og et par me 6*9 pioneer i hattahylla,, seinare blir d Alpine type-R framme i dørene og en 10" type-R bak, å me litt hjelp fra BRS i sandnes så blir dette en konge Apline bil;)

IMAGE_117.jpg

IMAGE_118.jpg

har og montert på pipercross luftfilter, og bytte blink lyså på sidene, litt mer lakking inni å litt exstra snacks;) bilde komme snart!:D

Komenter!!:P

ps. sorry for et par dårlige bilder pga mobilkamera:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula stress e isje sunt:P men nå fekk eg tid te å oppdatera litt ijenn:)

Bytta blinklysa på sidene for isje så lenge si, med sorte:)

Bilde008.jpg

Lakka et par deler i dørene framme, planen er å lakke den "boksen" nede også og lakke dørene bak også:D

Bilde013.jpg

Bilde014.jpg

Så bytta eg ut den orginale girkula med Momo gotham kule og pedalsett:D<3 knall deilige å bruke:)

Bilde010.jpg

Bilde011.jpg

Bilde012.jpg

Tvilsomt det blir jort mer før d varmaveret kommer, men muligens eg legge opp te større anlegg i bilen om isje alt så lenge, midlertidig sub ++;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja, var bare litt uoppmerksom. hiv i 2 stk 3000w 12" pioneer baki og en gedigen forsterker, da spiller du sikkert deler av bilen :) hehe. låner et anlegg av en kollega, 2stk 12" spl subber med en gammel bd1500 forsterker. bakruta flytter seg 4-5 mm fram og tilbake. spiller rimelig bra inni bilen! hehe

på utsida av bilen også for å si det sånn, med vinduene nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja, var bare litt uoppmerksom. hiv i 2 stk 3000w 12" pioneer baki og en gedigen forsterker, da spiller du sikkert deler av bilen :) hehe. låner et anlegg av en kollega, 2stk 12" spl subber med en gammel bd1500 forsterker. bakruta flytter seg 4-5 mm fram og tilbake. spiller rimelig bra inni bilen! hehe

på utsida av bilen også for å si det sånn, med vinduene nede.

Hørtes rått ud d:P

men e isje typen så lige masse bass:P elske at dt hørres fint ud, men aligavell trøkke bra;) derfor eg har valt d alpine type-r anlegge:D

jobba litt på bilradiospesialisten, å va der eg fant ud eg ville ha akk d i bilen:) sikkert testa alle subbane så va der:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider