Hufsa Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 fikk tilsammen 1500,- i norske Kr og Euro så ferier hele familien jul i Gran Canaria i år Feliz Navidad=D Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw driver Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Jeg fikk 2 parfymesett, 200 kr, 4 dvd filmer, verktøy og en klokke som jeg har gått og sikla på i flere måneder :P Også ribbe til middag da, NAM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 4000 cash ,- Vaffeljern:p Boxere Sengetrekk div. gavekort Barberingsett m/mappe Cognac (konjakk) Hvitvin + ribbe å pinnekjøtt Stort sett fornøyd:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Boxarar og sokkar. Boka Traktorland. Kalender med bilder av Museumspower. Modellar: Ferrari F40. Case IH 535 og 310 Gold Signature Edition. Kverneland PB 100. Og parfyme som følgte med Ferrari modellen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Tja, jeg skal ikke liste opp alt, men jeg kan nevne; - multimeter - mp3-spiller (Creative Zen X-FI 16GB står det på den) - portabel harddisk - Flåklypa sengesett (!) :D - Abbas samlede (jeg digger Abba) - Parfyme (Ralph Lauren visstnok - men lukter godt gjør den) - En ikke nærmere spesifisert pengesum Og av min yngste datter på 10 fikk jeg filmen Mamma Mia. Jeg digger som sagt Abba, og har kost meg med filmen nå (Kan Biring like svensktopp og køntri kan jeg like Abba...). Dessuten må jeg tilstå at jeg synes Meryl Streep er litt sexy. Men hold kjeft om det er dere søte! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royandre Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 To t-skjorter, litt penger, klokke, pipesett og skrujernsett, kaffikanne, snop, og mykje sokker, noke eg trenge veldi mykje;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Fikk: 1700 kroner 1 Pc. 1 bokser 1 Jean paul jakke. 1 vest. 1 par sokker. 1 Ny mobil. 1 Xtra big, Black Ice Wunder-Baum 1 Dvd. Joggebukse( deilig å ha på når jeg nerder bilforumet:D) Fornøyd:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge335 Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 12 par bokser shorts'a... Siter 1998 Mercedes C230 Kompresssor 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 fikk følgene: -sokker -godter -kokebøker -håndmixer -braun cruzer3 barbermaskin fra mamma -svært ironside verktøysett på 148 dela fra pappa, stemor og stebror -3 boksere med tekstene bremsespor forbudt, im the greatest, smart ass, 2 t-skjorter med teksten a real man eats kebab rød exentri kortmappe fra dama pluss mye annet stasj tidenes kortmappe lego:p fra svigerfar til mekkern daniel sto det på pakken bokserne fra dama ironside verktøy sett med 148 deler har spist mye kebab di siste mnd oversikts bilde Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Den T- skjorta vil jeg HA, hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Fikk ny kaffetrakter, klær og div :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 hettegensar barbermaskin ett par boksera bag sokka hudkrem.. en pc broren min ha skrota ihop, starta ikkje endo :P 200kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 ps3 og ekstern hdd fra dama som i tillegg fikk brodern til å mekke gta4 som julegave=) noe pent nytt bestikk og stekepanne fra mor en ny drill...nr 3 ;P kokebok og spisebord litt penger, håndklær og klær MASSE god mat diverse småtteri veldig fornøyd for å si det sånn! =D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 (Kan Biring like svensktopp og køntri kan jeg like Abba...). Dessuten må jeg tilstå at jeg synes Meryl Streep er litt sexy. Men hold kjeft om det er dere søte! abba er konge! må få lasta ned noe nå snart av dem.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Oi, oi oi, mye kult her! Fikk litt av hvert:) -Spenn -Slalom ski og støvler -10år+ gammal rc bensin bil, alt tilbehør og en stor kasse for å starte den:race -Film -Spill (Ps3) - Evil Dead 2 (Blue Ray):yodude: -Genser, bukse, sokker, håndkle, lue -Stor digg pute :D -Ny høvel og barberskum, hehe Må gi en xtra stor takk til tanta mi som jeg ikke har sett på 15år tror jeg.. Hun bor på sykehjem for psykisk syke og har VELDIG lite penger å pusle med, likevel ga hun meg 200kr som er utrolig mye for henne kiddie EDIT: :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg