kromlol Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Fikk bot av onkel politi jeg;) Og en vekkeklokke, 500kr, 250kr i gavekort og superundertøy. Siter -Subaru Impreza 2.0GT -Ford Mondeo 2.5 V6(Combat) -Ford Mondeo 2.0(Combat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 fikk til sammen 2600 kr. ALT må gå til den fordømte bomringen i tønsberg! det er såå leit! også fikk jeg maaaasse verktøy:) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 jeg fikk: ett par bokxere og 2 jakker (ei tynn jakke jeg kan bruke til sommaren om kveldene da de ikke er so varmt og ei boble jakke jeg kan bruke nå om vinteren:P) åsso fikk jeg ett par dvd`er åsso fikk jeg sånn rep.handbok får ford sierra :D åsso noe parfymestyr åsso litt penger og litt diverse andre ting også:P og jeg vart strålendes fornøyd :) Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Jeg fikk: 2 klokker (en D&G klokke og en DKNY klokke - meget fornøyd) 2 par sko *smiil* Sminke, sminkekoster og sånne jenteting Søøt rosa nattkjole, hihi^^ Jakke Parfyme Smykker Bukse og genser osv-osv... Ikke no av det jeg ønska meg til bilen, men så er jeg kanskje den eneste i familien som er såååå interessert i bil da:p hehe.. Veldig fornøyd egentlig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Jeg fikk:2 klokker (en D&G klokke og en DKNY klokke - meget fornøyd) 2 par sko *smiil* Sminke, sminkekoster og sånne jenteting Søøt rosa nattkjole, hihi^^ Jakke Parfyme Smykker Bukse og genser osv-osv... Ikke no av det jeg ønska meg til bilen, men så er jeg kanskje den eneste i familien som er såååå interessert i bil da:p hehe.. Veldig fornøyd egentlig :) Du er jente håper jeg :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Her kan dere snakke om alt dere fikk julen 2008. Hva fikk du til jul da krimzkramz? Nytter ikke å starte en tråd uten å bidra selv... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Masse god mat, og en meget koselig kveld sammen med ungene. Fikk også en deo-sak og en keramikksko med twist oppi. Meget fornøyd :) Største gleden var å se ungene få allt det DE ønsket seg! Jeg kan bruke resten av året på å kjøpe det jeg ønsker meg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 fikk alt jeg ønska meg til 1976 mod vespaen min, racekatalysator til saaben, også fikk jeg fullt langrennutstyr av dama mi, haha. hu har mast på å dra ut på langrenntur siden i fjor vinter, og jeg har alltid svart "langrenn er homo", "langrenn er ditt", "langrenn er datt" osv.. rimelig dristig å gå og kjøpe fullt utstyr da! også fikk jeg tidenes lekreste klokke av brødrene mine :) Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 jeg fikk: 1500 klær Pioneer DEH-50UB wounderbaum og div ting Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 DVD-spiller HAYNES-bok til bilen min 2 plater melkesjokolade 3 kinderegg BMW E36 modellbil Gavekort på 1500,- på expert borti gata Lukt-bodykit for mennesker, av enkelte kalt parfyme-sett. 10.000 kr,- i harde kontanter. Ganske fornøyd :smile: eller veldig fornøyd kanskje... Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 5000,- DKNY parfyme Klær Champagne 2 flasker vin 1 boks general Fornøyelig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Hva fikk du til jul da krimzkramz? Nytter ikke å starte en tråd uten å bidra selv... Vel, siden du spør herr reodor kan jeg nevne at jeg fikk: Tåkelykter Kontanter Barbermaskin Div. Parfyme Div. Klær Snus Skinnhansker Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Kjørner Bahco Dor Bahco Torx skrujern-sett Bahco fil Dremmel med tilbehørssett En padde med lys og radio Parfyme og voks 400 kr Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Jeg har bursdag 18 desember så dette ble en særdeles innbringende måned for min del:D *o,7 ltr Bache gabrielsen single estate reserve V.S.O.P *1 års NAF medlemskap *Diverse gavekort *Need 4 speed undercover *Memory card til Xbox360 *T-skjorter *Jakke *Parfyme *Litt treningutstyr *Skjorte og slips *Godteri *Gavekort på 3 mnd trening på spenst + mora mi skal sponse meg med halve medlemskontigenten i 1 år. * Sikkert mer, men husker ikke alt nå;) Også har jeg bestillt en julegave til meg selv M4 CQB fullmetal AEG Ja, jeg er barnslig:D Jeg så den og jeg ville ha den, så jeg bestillte den... Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Kjøpte en squeezebox til meg selv, som nå spiller musikk på min trofaste densen dm-10. :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg