zerex Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 jeg fikk ingenting til jul !! skulle egentlig dra hjem til familien, men så var onkel snut å tok skiltene dagen før jeg skulle dra... så får ikke julegaver før til neste år :P men bestilte julegave til meg selv : http://www.game-on.no/webshop/product_info.php?cPath=112_119&products_id=793 fin startpistol :) smeller fint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Denne.. :-D gikk med noen timer før den var færdig... Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 På tide å ta opp igjen denne tråden etter eit års tid. Dette fekk eg dette året: Mc Laren mp4-23 modell 1:18. Fiskestang. Caterpillar 5110B modell 1:50. Sokker og gavekort. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Digital fotoramme Ymse gavekort Noen t-skjorter og sokker Og noen småting til... Ellers har jeg handlet fotoutstyr for to månedslønninger i julegave til meg selv. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Ein heil haug med julebrev og -kort! Pluss noko smått som kle, blad, slike ting. Men få ting som slår julekort og brev! :D Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 jeg fikk lov til å sove i fred.......NOT! la meg i noen timer og bare tikka inn telefoner og mld her! faens jævla Jul! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 fikk tilsammen 1500,- i norske Kr og Euroså ferier hele familien jul i Gran Canaria i år Feliz Navidad=D Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 På tide å ta opp igjen denne tråden etter eit års tid. Dette fekk eg dette året: Mc Laren mp4-23 modell 1:18. Fiskestang. Caterpillar 5110B modell 1:50. Sokker og gavekort. Her kan dere snakke om alt dere fikk julen 2008. Nuvel.. Fikk nå en masse vinflasker av diverse venner faktisk, litt ymse klær og noe penger. Kommer greit med dette! :) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 ventil-tang, slipepasta, stempelring-klemme og egentlig alt man trenger for komplett motor renovering. DIGG fikk også vekkeklokke av fatter'n, var litt lei av at jeg aldri kom meg opp om morra'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Digital fotoramme de fotorammene er skikkelig gromme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Gavekort hos Torshov på 2800 kr :D Treningstøy Bukker Ledd-nøkkler Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Overmadrass type TYKK. Endelig! Penger Gavekort Og gavekort fra foreldra på tattoo. Så nå skal sleeven bygges ferdig :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 50 mm f/1.8 Nikkor objektiv Gavekort på 1000 kr 100 USD 1-fot Nikon stativ Litt bøker Sokker T-skjorte Diverse godteri, mest for tull og pakkefyll Hudprodukter, i gave fra min kusine på 11, eller hun har kjøpt, og andre har betalt. Og litt andre ting også da, men husker ikke resten... Uberviktig EDIT: Fikk betalt studieturen, takk til Mamma og Pappa :-) Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Skrallesett Leddnøkkelsett Fastnøkkelsett Diodelykt Konjakk Vin Sokker Playboy-kalender Gavekort Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 2007 Ford Focus Penger GPS Talegate Cornhole +++ Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg