Dimitri Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Har skiftet cd spiller i min Golf 4 men det får ikke noe tenningstrøm.. hvor kan feilen ligge? Den funket fint rett før jeg tok ut den andre spilleren. er det noen sikringer eller noen flere koblinger langs ledningene?? Takker for svar!! Siter Nå er det stille i fjøset..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Tenningsstrøm: Får du ikke startet bilen etter bytte av spiller, eller var det styrestrøm til spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Hvis det er bilen du ikke får start på så sjekk canbus ledningen til cd spilleren. den skal ikke kobles til hvis du har en uorginal cd spiller. Da skjønner ikke bilen noe og det ødelegger for alle andre canbusser, dermed lyser lamper i dashbordet og bilen starter ikke... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 er ikke canbus på golf 4... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimitri Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Tenningsstrøm: Får du ikke startet bilen etter bytte av spiller, eller var det styrestrøm til spilleren? Bilen starter å går den..det var styrestrøm til spilleren jeg mente. Siter Nå er det stille i fjøset..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Det er sikringer som strømen konmmer fra (også noen ganger sikring bak på spilleren). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg