Roberto Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=205550 Jadda, så var det det med IQ på boks igjen da folkens. For en stund siden reduserte man fartsgrensene på en hau av veier fra f.eks 80 til 70 på veier ment for 90. så kommer sjokket!! FOLK KJØRER FORTSATT I 80-90!!! RÅKJØRING!! KRISE!!! DØD! KREFT! BØTER! TALAPPEN FRA GÆRNINGENE!!!!! Jeg siterer:"Politiets egen kontrollvirksomhet har ligget på samme nivå som i fjor. Likevel er 9000 flere tatt.." nææh, overraskende når fartsgrensene er satt ned på torturnivå! Videre: Hastigheten må ned. Det skal svi å kjøre for fort, sier UP-sjef Odd Reidar Humlegård. ' Ja, la oss ha øvre grense på 50, og normalen på 30, da blir det ikke ulykker mer, da vil bare 90% av befolkningen sovne bak rattet, går så fint så... Hallo?!??! : Nye sivile videobiler. Flere motorsykler med videoutstyr. HELIKOPTER!!! Nytt og mer effektivt radarutstyr. Fortsatt utbygging av digitale fotobokser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Du vet for mye. jeg må ha hodet ditt. Spøk til side. Nå syns jeg texas tilstanden nærmer seg krisenivå her. Men hva kan vi vanlige mennesker gjøre med dette da? absolutt ingenting. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 blir dyrt for meg i hvertfall, har bøter for 6500,- på vei i posten.. morsomt. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Originally posted by RaCk Nå syns jeg texas tilstanden nærmer seg krisenivå her. Men hva kan vi vanlige mennesker gjøre med dette da? absolutt ingenting. Jo, men hvem skal vi normale mennesker stemme på for å få bedre veier i stede for redusert fartsgrenese? Noen politikere har jo holdningen at bedre veier øker gjennomsnittshastigheten, og økt hastighet har vi jo tall på at øker ulykkesstatestikken... logisk..? Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Originally posted by sprocket Jo, men hvem skal vi normale mennesker stemme på for å få bedre veier i stede for redusert fartsgrenese? Noen politikere har jo holdningen at bedre veier øker gjennomsnittshastigheten, og økt hastighet har vi jo tall på at øker ulykkesstatestikken... logisk..? Kan ihvertfall love deg at FRP ikke er partiet da.. FPu gikk ut å sa at man "virkelige måtte straffe forbryterne" for en stund tilbake.. dem snakket da om dem som kjørte for fort bla anna.. og dem vil jo ha mer snut ute i trafikkn også.. så Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Spiller ingen rolle hvem man spiller på. om et parti ønsket å gjøre om alt dette til bedre veier, mindr kontroller, blabla, så måtte de hatt over 50% stemmer, noe som er omtrent umulig, såååååå...... Vetsje om jeg gidd stemme neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 er litt greit for oss som ikke får lov til å stemme da. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Originally posted by RaCk er litt greit for oss som ikke får lov til å stemme da. :) Jævla utlending ;) ;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 "Jippi" :fuckme2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt-tuner Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 jaja men eg er nå startet på polietiskolen eg nå Siter audi a4 stv 96mod x honda prelude 2.0 16v 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 greit at FRP vil ha mere purk ute..og at de vil at de som gjør noe kriminelt ska straffes hardere..men de vil oxo bygge ut veiane..de vil øke fartsgrensa.. og du som sa at økt fart = økt ulykkes tall.. det er feil.. tallene viser det motsatte.. at økt fart = mindre ulykker! det er prøvd ut i ca alle land utenom norge!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Ja dette kan bli interessant... Forholdene gjør slik at det nesten svarer seg å prøve å stikke av fra pol10... Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Hmm. Det betyr jo at jeg bare må ha meg et sånn reg. skilt som han har i taxi 3... Vurderer seriøst å flytte til sverige når jeg har fått fagbrevet.... Ps, robert du glemte aids, rasisme, byllepest og ebola... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 at det går å være så naive.. :mad: norsk politikk::::.. jeg gruer meg til prikksystemet :( det irriterer meg når de skal sette ned farten til 70 på veier som fint kunne klart 90-100.. det er ikke noe som er mer irriterende enn å ligge i lav hastighet på lange sletter.. jeg holder på å sovne jeg.. det er mer farlig Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMG Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Originally posted by Helios Kan ihvertfall love deg at FRP ikke er partiet da.. FPu gikk ut å sa at man "virkelige måtte straffe forbryterne" for en stund tilbake.. dem snakket da om dem som kjørte for fort bla anna.. og dem vil jo ha mer snut ute i trafikkn også.. så UTROLIGT stor forskjell på FRP & PRU.. Siter -VW p0wah- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg