Gå til innhold

Nå skal de ta "råkjørerene"

Ranger emnet

Roberto

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=205550

Jadda, så var det det med IQ på boks igjen da folkens.

For en stund siden reduserte man fartsgrensene på en hau av veier fra f.eks 80 til 70 på veier ment for 90.

så kommer sjokket!! FOLK KJØRER FORTSATT I 80-90!!! RÅKJØRING!! KRISE!!! DØD! KREFT! BØTER! TALAPPEN FRA GÆRNINGENE!!!!!

Jeg siterer:"Politiets egen kontrollvirksomhet har ligget på samme nivå som i fjor. Likevel er 9000 flere tatt.." nææh, overraskende når fartsgrensene er satt ned på torturnivå!

Videre: Hastigheten må ned. Det skal svi å kjøre for fort, sier UP-sjef Odd Reidar Humlegård.

'

Ja, la oss ha øvre grense på 50, og normalen på 30, da blir det ikke ulykker mer, da vil bare 90% av befolkningen sovne bak rattet, går så fint så...

Hallo?!??! :

Nye sivile videobiler. Flere motorsykler med videoutstyr. HELIKOPTER!!! Nytt og mer effektivt radarutstyr. Fortsatt utbygging av digitale fotobokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Nå syns jeg texas tilstanden nærmer seg krisenivå her. Men hva kan vi vanlige mennesker gjøre med dette da? absolutt ingenting.

Jo, men hvem skal vi normale mennesker stemme på for å få bedre veier i stede for redusert fartsgrenese?

Noen politikere har jo holdningen at bedre veier øker gjennomsnittshastigheten, og økt hastighet har vi jo tall på at øker ulykkesstatestikken... logisk..?

syklende :-)

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sprocket

Jo, men hvem skal vi normale mennesker stemme på for å få bedre veier i stede for redusert fartsgrenese?

Noen politikere har jo holdningen at bedre veier øker gjennomsnittshastigheten, og økt hastighet har vi jo tall på at øker ulykkesstatestikken... logisk..?

Kan ihvertfall love deg at FRP ikke er partiet da.. FPu gikk ut å sa at man "virkelige måtte straffe forbryterne" for en stund tilbake.. dem snakket da om dem som kjørte for fort bla anna.. og dem vil jo ha mer snut ute i trafikkn også.. så

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit at FRP vil ha mere purk ute..og at de vil at de som gjør noe kriminelt ska straffes hardere..men de vil oxo bygge ut veiane..de vil øke fartsgrensa..

og du som sa at økt fart = økt ulykkes tall.. det er feil.. tallene viser det motsatte.. at økt fart = mindre ulykker!

det er prøvd ut i ca alle land utenom norge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at det går å være så naive.. :mad: norsk politikk::::..

jeg gruer meg til prikksystemet :( det irriterer meg når de skal sette ned farten til 70 på veier som fint kunne klart 90-100.. det er ikke noe som er mer irriterende enn å ligge i lav hastighet på lange sletter.. jeg holder på å sovne jeg.. det er mer farlig

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

Kan ihvertfall love deg at FRP ikke er partiet da.. FPu gikk ut å sa at man "virkelige måtte straffe forbryterne" for en stund tilbake.. dem snakket da om dem som kjørte for fort bla anna.. og dem vil jo ha mer snut ute i trafikkn også.. så

UTROLIGT stor forskjell på FRP & PRU..

-VW p0wah-

Lenke til kommentar
Del på andre sider