Gå til innhold

Nå skal de ta "råkjørerene"

Ranger emnet

Roberto

Anbefalte innlegg

Originally posted by BMG

UTROLIGT stor forskjell på FRP & PRU..

;) ;)

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten hver dag er det en ny tråd om hvorfælt politiet er her til lands. Liksom ikke alle som tenker at politet faktisk ikke lager lovene, men håndhever dem. Noen hørt utrykket: Ikke skyt budbringeren. ? Men hvorfor er det ingen som gjør noe for å hindre staten i herse med oss? De siste årene har de satt opp bøtesatsene, fått fotobokser på idiotiske steder, fått laserkontrol, gitt oss avgifter som er på nivå med det latterlige osv. Hva med å gjøre noe aktivt for å bli hørt. Ikke bare skrive masse piss om hvor fælt dette er. (Tviler på at Torhild sitter å leser postene som blir lagt ut her) Gjør noe, kast eg på stortinget, vis fing til politikerene, kast skiltene på slottet eller noe sånt :rolleyes:

(mente ikke at det skulle gjøres, men noe som ikke er straffbart og gjør at bilnorge blir hørt. )

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by svein

Nesten hver dag er det en ny tråd om hvorfælt politiet er her til lands. Liksom ikke alle som tenker at politet faktisk ikke lager lovene, men håndhever dem. Noen hørt utrykket: Ikke skyt budbringeren. ? Men hvorfor er det ingen som gjør noe for å hindre staten i herse med oss? De siste årene har de satt opp bøtesatsene, fått fotobokser på idiotiske steder, fått laserkontrol, gitt oss avgifter som er på nivå med det latterlige osv. Hva med å gjøre noe aktivt for å bli hørt. Ikke bare skrive masse piss om hvor fælt dette er. (Tviler på at Torhild sitter å leser postene som blir lagt ut her) Gjør noe, kast eg på stortinget, vis fing til politikerene, kast skiltene på slottet eller noe sånt :rolleyes:

(mente ikke at det skulle gjøres, men noe som ikke er straffbart og gjør at bilnorge blir hørt. )

Sant det. Men deres prioritering og håndheving er det mange som reagerer på. Når man i tilleg stadig ser uttalelser fra folk som tydlig ikke har peiling blir det lett å slenge dritt. Mye av stoffet som blir kritisert er oxo ting som blir blåst opp i skyene av media(les vg).

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det skjeldent at politet gjør noe de faktisk ikke har lov til. De har fått all makt på himmel og på jord... Politet har lov til å beslaglege førekort i noen uker uten beviser, lov til å råkjøre uten blå lys, osv. Og hvis de blir tatt i noe som de faktisk ikke har lov til, så pleier saken å bli dysset ned..

Ehh... Ta dette innlegget med en smule salt. Har ikke ascona sin kjenskap til lover osv..:rolleyes:

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by svein

Nå er det skjeldent at politet gjør noe de faktisk ikke har lov til. De har fått all makt på himmel og på jord... Politet har lov til å beslaglege førekort i noen uker uten beviser, lov til å råkjøre uten blå lys, osv. Og hvis de blir tatt i noe som de faktisk ikke har lov til, så pleier saken å bli dysset ned..

Ehh... Ta dette innlegget med en smule salt. Har ikke ascona sin kjenskap til lover osv..:rolleyes:

Faren til en kamerat jobber i SEFO. Der er det stadig saker om politifolk som råkjører uten grunn osv. Var jo nylig en sak oppe om en poltimann som hadde vært i biljakt hvor den flyktende krasjet. Han sa synd at det ikke varte lenger. Tipper han ble etterforsket hehe... Men det blir ofte henlagt i SEFO virker det som...

Joan Rivers

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMG

UTROLIGT stor forskjell på FRP & PRU..

PRU?? hva er det a?? hehe. jeg snakka om FpU eller FPu eller åssen no framstegpartiets ungdom skriv navnet sitt..hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er det jo ikke noe vits å ha bra bil lenger. Salget på Think og andre eletriske biler kommer sikkert til å øke nå (eller kanskje mere sånne hybrid dritt), er jo ikke vits i å ha noe som går fort lenger.

Det er sikkert Think og andre onde eletriske bilprodusenter som presser politikkere til å sette ned fartsgrensene. Det hele er et kjempe komplott, det er jeg sikker på. :rolleyes:

Eller kanskje ikke.

Men det suger i hvertfall med lave fartsgrenser. Eneste veien jeg snart gidder å kjøre på er nye E18 inn til Oslo. :D

:pisser: Norsk Politikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider