n0ggaftw Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Hei! Noen her som vet straffen for å leke sivilpoliti med bilen? Har noen strober jeg vil montere, bare på skøy for leke litt med venner, men er fort gjort å bli oppdaget. Noen som har noen anelse? Siter -94" Volvo 945 Turbo b230ft m/m90 -86" Mercedes Benz 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Hei!Noen her som vet straffen for å leke sivilpoliti med bilen? Har noen strober jeg vil montere, bare på skøy for leke litt med venner, men er fort gjort å bli oppdaget. Noen som har noen anelse? var noen fra hjartdal i Telemark som har blitt tatt(to måneder siden ca) sto på http://www.telen.no Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 en jeg kjenner fikk 2500 i bot. Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 ha h ah a! du blir bøtelagt rimelig bra! alt utstyret du har på bilen blir demontert og beslaglagt! er du heldig får du beholde lappen din! så for all del, lykketil Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0ggaftw Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Haha, okei. Får bare håpe på bot da, og ikke beslaglegging av førerkort. Siter -94" Volvo 945 Turbo b230ft m/m90 -86" Mercedes Benz 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Hei!Noen her som vet straffen for å leke sivilpoliti med bilen? Har noen strober jeg vil montere, bare på skøy for leke litt med venner, men er fort gjort å bli oppdaget. Noen som har noen anelse? Hva er det som får folk til å utfordre skjebnen på denne måten? Du bør ikke bevisst gå inn for å få en plett på rullebladet, det fyller seg raskt nok opp likevel. Ta skrittet inn i de voksnes rekker, finn på noe annet morsomt som ikke innebærer å utgi seg for å være ordensmakten, begynn med paintball eller noe... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 lol... eller gjør som ungdommen flest;) finn deg en åpen skogsvei og kjør deg ihjel så blir det mindre av dere;!) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 lol... eller gjør som ungdommen flest;) finn deg en åpen skogsvei og kjør deg ihjel så blir det mindre av dere;!) Du må ha et kjedelig liv? Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0ggaftw Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 haha, fyfaen så mange usaklige kommentarer. Har dere noe imot ideen min, hold kjeft, spurte ikke om hva dere syntes om ideen. Siter -94" Volvo 945 Turbo b230ft m/m90 -86" Mercedes Benz 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrypolitiet Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Kjøring uten gyldig førerkort Bil ikke godkjent som utrykningskjøretøy (Dvs avskilting og inndragig av utstyr) Forenklet forelegg Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrypolitiet Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Hva er det som får folk til å utfordre skjebnen på denne måten? Du bør ikke bevisst gå inn for å få en plett på rullebladet, det fyller seg raskt nok opp likevel. Ta skrittet inn i de voksnes rekker, finn på noe annet morsomt som ikke innebærer å utgi seg for å være ordensmakten, begynn med paintball eller noe... Nå må ikke innkjøp ta seg vann over hodet her å kalle dette voksent :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 haha, fyfaen så mange usaklige kommentarer.Har dere noe imot ideen min, hold kjeft, spurte ikke om hva dere syntes om ideen. En dag vil du takke oss. Selv om jeg nok må innrømme at jeg synes at mine kommentarer var ganske saklige... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Nå må ikke innkjøp ta seg vann over hodet her å kalle dette voksent :) Nå må du skille snørr og barter her betjent. Jeg uttalte meg nå som politidirektør i Veivhusventilasjonspolitiet... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Vell det billigste er nok å ikke bli tatt vettu;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Er han dum nok til å bli tatt for dette er hans problem. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg