*Volvo*Er Maskin deT Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Veit ikke hva det er, men en kompis av meg stoppa datra til lokal polti her når hu kjørte moped og han bil. Hahahh Han fikk seg litt av et sjokk når han oppdaga hvem det var gitt.. Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Er han dum nok til å bli tatt for dette er hans problem. ååå? sier du det? ganske logisk, så den komentaren kunne du spart deg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 haha, fyfaen så mange usaklige kommentarer.Har dere noe imot ideen min, hold kjeft, spurte ikke om hva dere syntes om ideen. De fleste kommentarene her var ganske saklige, spørr du meg. Dette jeg har sagt flere ganger, i diverse tråder, hvor trådstarter har kommet med en idee, og blitt "skutt ned" av diverse brukere. Men en gang i blandt føler jeg trangen til og gjenta det. Dette er en av de gangene. Du kan få det punktvis: Du befinner deg nå på et forum. Her deler folk meninger, ideer og planer, blandt annet. Folk har forskjellige meninger. Siden dette er et åpent forum, har de lov og ytre de meningene. Folk har lov til og ha andre meninger enn deg. Dette må du bare respektere istedet for og sture over det. Nytter ikke og syte fordi at noen ikke likte ideen din. Forøvrig skal jeg si meg enig med 99% av folket her inne. Når du har planer om og gjøre noe såpass dumt som og utgi deg som politi og atpåtil legger det ut på et offentlig forum, så burde du for pokker skjønne at folk reagerer. Helt til slutt vil jeg vise til innlegget fra "Harrypolitiet", nærmere bestemt Betjent Baardsen. Med det sagt, vil jeg ønske deg lykke til! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labe92 Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Haha, okei.Får bare håpe på bot da, og ikke beslaglegging av førerkort. Det burde du ikke gjøre. jeg kan garantere deg at lappen ryker hvis du kjører med det å blir sett av en patruljebil eller lignende. kansje du klarer og redde lappen hvis du står stille utenfor huset ditt (ikke på offentlig vei) . så hvis du tørr så god tur. Siter Today Tomorrow Toyota! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Også hørt om folk som har fått inndratt bilen sin pga slikt. Er du dum nok, og blir tatt, så si i fra, så skal jeg stå oppstillt å gapskratte av deg. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 en kjenning av meg blei avskilta på stede, og han måtte betale tauebil... pluss forenka forelegg... seriøse greier ditta her.. :-S Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr666 Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Vi har også et annet alternativ til saken: kjøp deg 8000k xenon-kit til fjernlysa dine. Har kjennskap til en kompis som fikk seg sånne, og folk blei stort sett skremt nok til å stoppe og slippe han forbi når han blinka med dem. Og såvidt meg bekjent, så er det vel ikke ulovlig å bruke lyshorn?? ei heller å ettermontere xenon i fjernlys?? Siter "kjør med vett, ligg bredt!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 hehe jeg har 6x xenon lamper på forden min. om jeg blinker jævli fort i takt med varsel lys så tror folk det er blålys! har hendt at luringer har hivd seg på fortau og bråstoppa:)! ahha! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Vi har også et annet alternativ til saken: kjøp deg 8000k xenon-kit til fjernlysa dine. Har kjennskap til en kompis som fikk seg sånne, og folk blei stort sett skremt nok til å stoppe og slippe han forbi når han blinka med dem. Og såvidt meg bekjent, så er det vel ikke ulovlig å bruke lyshorn?? ei heller å ettermontere xenon i fjernlys?? Forbudt med lyshorn uten grunn:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr666 Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Forbudt med lyshorn uten grunn:) Påkalle litt oppmerksomhet hos sinka foran, og hinte litt: HALLO!!! jeg vil forbi!! Ikke lov?? Siter "kjør med vett, ligg bredt!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 er ikke så jæævla lurt og spørre folk her inne om det er noe straffbart!!Burde ringe en bjelle oppi huet ditt!!!?? Herreguud.. ta med deg kamerata dine og stikk inni skævven og lek politi og banditt!!!!! Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Påkalle litt oppmerksomhet hos sinka foran, og hinte litt: HALLO!!! jeg vil forbi!! Ikke lov?? faktisk ikke:) jævla dumt, men sånn er det:) er vel sånn at det er lov hvis det kan oppstå farlige situasjoner osv:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 lol... eller gjør som ungdommen flest;) finn deg en åpen skogsvei og kjør deg ihjel så blir det mindre av dere;!) ha ha Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 lol... eller gjør som ungdommen flest;) finn deg en åpen skogsvei og kjør deg ihjel så blir det mindre av dere;!) Blir det samme som og drifte langs offentelig vei det vel ?? Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 haha.. jæævla klovn.jeg har et litt mer spennende liv enn en strax lappløs liten møkkaråner i et tåpelig kjedlig bondedistrikt der du kommer fra væffal! jessheim er jo vinnersted nr 1 med andre ord? LOL, din sirkusartist. Kjøre scooter,bil, firehjulinger, crosser+++ kan ikke bli bedre enn å bo på landet! greit nok, naboer hater deg for galskapen, men det skal du ikke tenke på;) slipper også stort sett å se strikker i buksa på gutter(eller noe), ikke så mye folk som er bra for grisekjøring(selv om man blir meldt av de få sauene hele tida, tar det så lang tid at du sover innen snuten kommer... mens klovner som vil bo oppe på hverandre, høre når naboen hekker på kona og man vil stå i kø resten av dagen+ koser seg når gutter ser ut som damer, da finner man seg til rette på jessheim;) bra Robert, du er forbildet mitt.:pray =:shake Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg