Matzz Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Tenker på de som er på de første bildene i tråden. Er vel kanskje hele lykter og ikke bare ringene. Likte egentlig de bedre en de originale :P Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 ah de ja, det er hele lykter. Rossi lykter. jeg byttet disse mot orginale da jeg mener de er mye finere :) men smak sak Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Okei. Jeg kan ikke finne dem noe sted. hvor fikk du tak i dem? Ja vist, hadde ikke smaken vært forskjellig hadde alle kjørt rundt i like bobler :D Det hadde vært kjedelig :) Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 disse sto på bilen når jeg kjøpte de, tror ikke du for kjøpt de nye lengre, men er ikke sikker. som jeg har skjønt var de populære på 90tallet Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Får leite rundt litt :) Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet September 19, 2009 Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 Hey. Så på side tre at du skulle ha droppa spindler kombinert med puma. Har du sjekka at det går? Hørte at spindlene bygger utover 1", så man bør i utgangspunktet ha smalnet puma for i det hele tatt ha svingmulighet :P Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg