magnul Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Long shot: Er det noen som har en ekstra sirkulasjonspumpe for kjølevann liggende som de kunne målt motstanden på? Jeg er usikker på om min virker. Kommer til for å måle motstand, men litt for trangt til å kunne koble på 12V uten fare for sveising... Evt. om noen sitter inne med god kunnskap om hva motstanden bør være over en 12V likestrømsmotor som virker. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Long shot: Er det noen som har en ekstra sirkulasjonspumpe for kjølevann liggende som de kunne målt motstanden på? Jeg er usikker på om min virker. Kommer til for å måle motstand, men litt for trangt til å kunne koble på 12V uten fare for sveising... Evt. om noen sitter inne med god kunnskap om hva motstanden bør være over en 12V likestrømsmotor som virker. Bare børster som er utslitte. Vanlig feil. Fikk en defekt på høggern, og skiftet børster, måtte tilpasse disse litt med en fil. Kan være litt vanskelig å demontert lokket bak, em er ikke noe for en hendig person. Nå har jeg deilig varme, selv om motoren bare går på tomgang:) Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Takker for svar. Hvordan får man ut pumpa egentlig? Er det bare å skyve den ut av gummiringen den sitter i? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Takker for svar. Hvordan får man ut pumpa egentlig? Er det bare å skyve den ut av gummiringen den sitter i? Ja, men sitter noe jævlig. Smør med crc565 eller noe lignende under gummien, så er det bare å skyve på:) Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg