Decepe Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Å få 1960 femtiøringer er jo ikke så pes da, bare å gå til banken. Men det tar tid å telle 1960 femtiøringer og det er jo det som er meningen med demonstrasjonen. Nei folk får lage flere smutthull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Decepe Å få 1960 femtiøringer er jo ikke så pes da, bare å gå til banken. Men det tar tid å telle 1960 femtiøringer og det er jo det som er meningen med demonstrasjonen. Nei folk får lage flere smutthull! Koster og veksle pr rull.... 40 ruller pr 1000,- x 4 lik 160,- Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Hans Her i tønsberg blir det jo satt opp bomring nå. Dissa folka som er der å jobber med å sette det opp klager på at sinte bilister kaster tomflasker på dem :D :D :D Det var rart..... Jeg har vært litt i Tønsberg i sommer, og for å lese lokalavisa har en først måtte bla forbi de først 5-6 sidene med bompenge diskusjoner, før en kunne begynne å lese noe vetugt.. Arbeidera der er sikkert like imponert som saltvesensjåførene jeg møter... Jeg kaster ikke tomflasker, men det kunne vært fristende. Nøyer meg med finger'n.. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Børnerud'n ..og veldig dyrt? :) Må bruke manuell-feltet.. Der er det ikke kamera, den som jobber der skal skrive ned nummeret på de som sniker der. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Det som lønner seg, av det lovlige slaget, er å kjappe seg og kjøpe klippekort nå før prisen settes opp. Tror det er til gammel pris enda. Dvs at du kan kjøre langt uti neste år (avhengig av bruken seff..) for gammel klippekortpris. Jeg fixet meg et slikt klippekort for en mnd siden, 175 klipp for kr 2200,- = kr 12,57,- per klipp. Relativt stor forskjell fra kr 20,- Du får både billigere og dyrere alternativer. :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Loppa Det som lønner seg, av det lovlige slaget, er å kjappe seg og kjøpe klippekort nå før prisen settes opp. Tror det er til gammel pris enda. Dvs at du kan kjøre langt uti neste år (avhengig av bruken seff..) for gammel klippekortpris. Uansett er dette kortsiktig....heller aksjoner for å bli hørt, det som er typisk her i Norge er at vi blir"formet" gjennom media, og så lenge vi ikke viser/forteller våre synspunkter/protester....kommer vi bilister fortsatt til å overkjøres til glede for de politikera som vil gjerne ha et bra budsjett ved å STJELE fra bilister , det er det de gjør....FY SKAM! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Loppa Det som lønner seg, av det lovlige slaget, er å kjappe seg og kjøpe klippekort nå før prisen settes opp. Tror det er til gammel pris enda. Dvs at du kan kjøre langt uti neste år (avhengig av bruken seff..) for gammel klippekortpris. Jeg fixet meg et slikt klippekort for en mnd siden, 175 klipp for kr 2200,- = kr 12,57,- per klipp. Relativt stor forskjell fra kr 20,- Du får både billigere og dyrere alternativer. :) Tror du ikke jævlene har tenkt på det?? :D Les her: http://tb.no/apps/pbcs.dll/artikkel?SearchID=73156540613454&Avis=TB&Dato=20031213&Kategori=NYHETER&Lopenr=112130214&Ref=AR Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Jeg er med på tur med 50-øringer jeg :) Når/Hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Ser ingen vits i å plage disse stakkars vekterne som sitter i luka...Blir det samme som å la vreden over høye polpriser gå ut over han i kassa på polet.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Vil jo være som en fredelig demostrasjon da..... Vi gjør jo ikke stakkaren noe vondt! Er jo for å fokusere på avgiftene i dette møkkalandet og kanskje få litt mediaomtale :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 synes det er et godt forslag jeg, men fritt for å ikke være den stakkars jævelen bakerst med 1000-lappen...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzin Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Dette er rett og slett genialt, men enda bedre om vi alle mann hadde kommet med 200/500 eller 1000 lapp (Vekteren i luka har neppe nok veksel i lengden) Om vi så kommer med en pose med 50 øringer kommer han ikke til å telle disse uansett, eneste som skjer er at stakkaren som sitter i luka får et satans HELVETTE med å telle alle penga etter skiftet er ferdig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by benzin Dette er rett og slett genialt, men enda bedre om vi alle mann hadde kommet med 200/500 eller 1000 lapp (Vekteren i luka har neppe nok veksel i lengden) Om vi så kommer med en pose med 50 øringer kommer han ikke til å telle disse uansett, eneste som skjer er at stakkaren som sitter i luka får et satans HELVETTE med å telle alle penga etter skiftet er ferdig :D De er aldri FERDIG da...liksom...det sitter folk der 24-7...de teller ikke opp kassa når kl er 23 liksom.. :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzin Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by Dr_S De er aldri FERDIG da...liksom...det sitter folk der 24-7...de teller ikke opp kassa når kl er 23 liksom.. :) Okai, da skal jeg begynne å jobbe der... etter dine beregninger telles kassa aldri opp, og jeg kan dra med meg 80% av inntektene hver dag uten noen form for risiko! Selvølgelig blir kassa tellt opp med jevne mellomrom.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Sånn går det når dere stemmer en prest fra Molde inn som statsminister. Nå skal jo en puritaner fra nesodden ta over.. Nei og nei.. Skjer det og han tom blir statsminister så emigrerer jeg. Hiver inn det norske passet og flytter til Nederland.. Bye bye.. Alle på bilforumet må stemme høyre eller FRP slik at det blir litt mindre avgifter.. helst FØR kommunistene (les AP/SV/Venstre) tar over og avgifter oss til døde og tom krever avgift for å putte oss i jorda. puke BONDEVIK :ssip: :pisser: KRF :ssip: Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg