OutCold Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Hvor finner jeg luftenippeln til bensintanken på en 740 GL stv -86? Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 ja..Har den seriøst ikke luftenippel? åssen hindrer bensintanken å bli deformert når den suger i seg bensin uten en luftenippel? Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 På min med F-motor går den frem i kullcanisteret. Dette skal vel i teorien funke begge veier, Har plukka vekk skiten å leter etter en-veis ventil for å slippe att bensinen damper ut .(kan en tilbakeslagsventil fra spylervæsketank funke mon tro?) Forøvrig er jeg interresert i å vite hvordan luftinga er på en A motor.(Regner med det er det du har) Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Er jeg helt på trynet om jeg tror jeg har en B230 motor? Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Er jeg helt på trynet om jeg tror jeg har en B230 motor? Nei det er du ikke:P Stemmer nokk at du har en B230 motor. Siter Volvo 740 TIC 88mod Volvo 850 T5 95mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg